Gå til innhold

Spill som er verdt å kjøpe til pc fremover?


Anbefalte innlegg

jeg lurer på om det kommer noen spill fremover nå som virkelig er verd å kjøpe?

 

også lurer jeg på, hvordan er GTA Vice City til Pc?

har spillt det på PS2 og det er bare et supert spill, verd å skaffe det til pc eller?

og hvordan går GTA VC på pc'er? trenger man den råe maskinen får å spille det eller? maskina mi holder vel?(signaturen)

 

takker for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Call Of Duty. Oppfølgeren til MoHaa

 

um dette stemmer vel ikke? oppfølgeren til Allied Assault blir MOH: Pacific Assault hvis jeg ikke tar feil dessuten er det activision som publiserer CoD hvis jeg ikke er helt på jordet...det er ikke en oppfølger, men ett spill i samme sjanger :)

 

samtidig serCoD ut til å bli bedre enn MOH:AA på alle punkt, både grafikk og gameplay messig...jeg mener, gameplay messig var MOH:aa utrolig når det kom ut...men nå har jeg ihvertfall blitt bortskjemt med muligheter for iron sight på våpen, skikkelig bra ai og slikt...ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Max Payne 2!

Kan ikke si hvor skuffa jeg er over max payne 2.

Det finnes en stor forskjell fra 1'ern og det er at i 2'ern så kan man ikke kaste seg sidelengs eller bakover i slow motion.

Men i 2'ern så ungår han kulene ved å dukke når han reloader pistolene, i slow motion. Ser sinnsykt fett ut! :D

 

Men, Kjøp heller Enter the Matrix enn Max Payne 2.

 

My 2 cents

Lenke til kommentar
Det finnes en stor forskjell fra 1'ern og det er at i 2'ern så kan man ikke kaste seg sidelengs eller bakover i slow motion.

 

Right. Og det er derfor jeg driver og gjør akkurat dette? Kaster meg f. eks bakover med bullettime? Synes det fungerer helt pefekt jeg.

 

Men MP2 skuffer med at BulletTime ikke lengre er påkrevd for å kunne bruke "BulletDodging" som det heter nå.

 

Og spill fremover som er verdt kjøpe? Tja, Age of Mythology: The Titans? :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si hvor skuffa jeg er over max payne 2.

Det finnes en stor forskjell fra 1'ern og det er at i 2'ern så kan man ikke kaste seg sidelengs eller bakover i slow motion.

 

Det funker jo fett det! Må være noe galt med din versjon... Warez kansje...? :wink:

 

Men, Kjøp heller Enter the Matrix enn Max Payne 2.

 

Det er det dummeste babbelet jeg har hørt på lenge. For det første er Enter the Matrix et _dritt_ spill med masse bugs. Det ser litt tøft ut med slossongen i begynnelsen, men når du kommer til tredje banen eller noe sånt gidder du sikkert ikke spille mer... (kansje hvis du får penger for å gjennomføre det) Det jeg likte litt var hacke funksjonen. Kjøp heller Max Payne 2, og forresten, eneren er til og med bedre enn enter matrix...

Lenke til kommentar
Call Of Duty. Oppfølgeren til MoHaa

 

um dette stemmer vel ikke? oppfølgeren til Allied Assault blir MOH: Pacific Assault hvis jeg ikke tar feil dessuten er det activision som publiserer CoD hvis jeg ikke er helt på jordet...det er ikke en oppfølger, men ett spill i samme sjanger :)

 

samtidig serCoD ut til å bli bedre enn MOH:AA på alle punkt, både grafikk og gameplay messig...jeg mener, gameplay messig var MOH:aa utrolig når det kom ut...men nå har jeg ihvertfall blitt bortskjemt med muligheter for iron sight på våpen, skikkelig bra ai og slikt...ikke vet jeg...

 

Ikkje for å være slem, men MOH: Breakthrough kommer etter MOH:AA

og deretter kommer Pacific Assault...

Lenke til kommentar

Men, Kjøp heller Enter the Matrix enn Max Payne 2.

 

Det er det dummeste babbelet jeg har hørt på lenge. For det første er Enter the Matrix et _dritt_ spill med masse bugs. Det ser litt tøft ut med slossongen i begynnelsen, men når du kommer til tredje banen eller noe sånt gidder du sikkert ikke spille mer... (kansje hvis du får penger for å gjennomføre det) Det jeg likte litt var hacke funksjonen. Kjøp heller Max Payne 2, og forresten, eneren er til og med bedre enn enter matrix...

grunnen til at jeg sa det var fordi at uten slow motion i max payne 2 så er det ikke annet enn cs med bedre grafikk. Skyte,skyte og skyte og skyte.

 

Tror at fordelen med å spille max payne 2 er fordi du ikke er lei det før du har runda det. noe som tar ca 4-5 timer. og det er jo slettes ikke lenge.

 

Enter the matrix er kanskje buggy, det plager meg også en del at man ikke kan sikte selv. (man kan ikke det vel?) Men det varer en stund med alle de kombinasjonene du kan bruke når du banker opp 4-5 stk i slow motion. Du må bare finne dem først ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...