Gå til innhold

BareBone pc, hvilken er best?


Anbefalte innlegg

har lyst på en litt mindre pc, da falt valget på barebone...vet ikke hvilken som er best men dn skal brukes til film/musikk å litt spilling.

ikke noe budsjett bare d ikke blir altfordyrt...

har en pc fra før av men vet ikke hvilke deler jeg kan bruke i barebone(p.g.a størrelsen på kassa) så hvis noen hadde giddi å hjulpet mg me å sette sammen de rette delene hadde d vært fint.

 

dette oppstett har jeg: abit nf7-s,corsair 3500 256mb(har tenkt til å kjøpe mer)3 hdd, der en er s-ata,asus 128mb grafikkort, nettverkskort har jeg, 1xbrenner1xdvd-rom, har tenkt til å kjøpe dvd-brenner(smart me alt i ett) til uka... diskett stasjon self., 4xvifter(skulle hatt dem litt mer lydløse) den må ha mulighet for flere harddisker.. enten externe eller interne..

den psu jg har vil jg gjene bruke i barebone`n hvis d er mulig.

 

takk på forhånd! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok bommet litt. Barebone er med kabinett, hovedkort, strømforsyning, kjøleløsning for cpu og ofte med integrert skjermkort, men mulig for vanlig agp-kort.

 

Hovedkortet kan du altså bare glemme. Å kjøpe brikker som skal tåle skikkelig overklokking blir killoff på barebone, da de ikke er egnet til overklokking. Kjøp heller en 512MB twinmos brikke.

 

Feks denne: Denne

 

Et fint oppsett er å sette inn en amd xp2500 prosessor, en 512MB twinmosbrikke, en 160gb harddisk og en dvdbrenner. Du har kun plass til en cd/dvd-rom, så siden du ønsker dvd-brenner kan du likegodt kjøpe det med en gang. Sett inn et skjerkort etter lommeboken, og naturligvis trenger du skjerm, mus og tastatur. Da har du en flott pc.

Lenke til kommentar

Omiro skrev:

 

Skrevet: 24 Okt 2003 15:53 Tittel: Jeg vet en Barebone ;)

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg ville valgt Shuttle SB65G2...

Her har du linken og varenummer fra komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=1&s=pl

VARENUMMER: 121206

 

Den er beregnet for gamere og overklokkere

Mvh.

Ole Martin

 

 

nå er det bare det at gutten skal ha AMD da?:p

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...