Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi gutter ødelegger for oss selv på Tinder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er lettere for men å finne seg noe seriøse damer på tinder eller datingsider enn omvendt i hvert fall.

 

Eksen min har vært på tre dates fra tinder på en uke, og det virker som hyggelige jenter. Jeg har vært på én date og den var grusom :p

 

 

Tror du har rett angående seriøsitet. Har mange veninner som bruker datingsider og klager på at alle bare vil pule. Selv de som virker oppegående og seriøse i begynnelsen viker unna når det blir snakk om mer seriøse ting som bosted eller tom. bare et forpliktende forhold.

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor jenter da ikke er mer 'aktive' i jakten på en mann. Hvis det er sexgærne menn som plinger på alle profilene de ser så må jo rett taktikk være å heller finne de nye / sjeldne profilene, eller bare satse på å treffe noen på mer konvensjonelle vis :)

Lenke til kommentar

Han så ikke ut som jeg trodde, det var null kjemi, og han var nok veldig usikker på seg selv. Hadde ikke spesielt mye til felles.

Sånn går det med profilbilder på nett. Bare å se på en del FB profilbilder f.eks så ser jo alle ut som filmstjerner. Hvor gammel var han?

Lenke til kommentar

Jeg varierer taktikken en del... De første ukene brydde jeg meg i stor grad om hvem jeg sveipet til høyre, hadde på 45km avstand osv. Dette kommer jeg til å gjøre igjen når jeg er tilbake i Oslo hvor jeg bor.

Nå går det stort sett i 160km, alle til høyre, med mindre jeg allerede er for øyeblikket "mettet". Blir litt sånn når en er ute og reiser, prøver å røske med meg mest mulig.
Totalt har jeg 141 matcher hvorav kanskje 10% er 8'ere eller bedre, sikkert 5 gutter (må regne med å få noen av samme kjønn under sveipingens hete) og resten (ca. 120) er jenter jeg aldri ville falt for.

Noen ganger tar jeg kontakt med alle matchene, uansett utseende. Da er det bare å føre samtaler på alle slags surrealistiske måter, det skal ikke bli noe av det uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Han så ikke ut som jeg trodde, det var null kjemi, og han var nok veldig usikker på seg selv. Hadde ikke spesielt mye til felles.

Sånn går det med profilbilder på nett. Bare å se på en del FB profilbilder f.eks så ser jo alle ut som filmstjerner. Hvor gammel var han?

Han er 26.

Tror det ligger noe i det du sier

Jeg får match på 99,9 % og jeg har 87 matcher ehhh

Det gjorde jeg også i starten. Tinder er satt opp sånn.

Lenke til kommentar

Satt å snakket med en venninne her om dagen. Hun har akkurat blitt singel og meldt seg inn på Tinder. Når sant skal sies er hun ikke den vakreste jenten jeg kjenner og, kanskje stygt å si det, ikke så attraktiv.

 

Jeg satt og så henne sveipe på Tinder og nesten hver eneste gang hun fant en hun likte fikk hun match. Vi snakker type 9 av 10, alt fra normale gutter til veldig kjekke menn. Det var nesten latterlig å se på.

 

For noen uker siden brukte jeg tinder og fikk opp et bilde av ei jente som var så stygg at jeg nesten kastet mobilen i veggen. Og ikke bare det, men hun hadde en tekst der det sto noe sånt som "Hvis du er under 180 cm, så bare drit i det". Jeg tror jeg ser rimelig normal ut selv og jeg har ikke råd til være avvisende overfor noen typer jenter i teksten min. Det overrasker meg ikke om det nevnte krapylet får flere matcher enn meg, og det vitner om hvor skjevt markedet er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Satt å snakket med en venninne her om dagen. Hun har akkurat blitt singel og meldt seg inn på Tinder. Når sant skal sies er hun ikke den vakreste jenten jeg kjenner og, kanskje stygt å si det, ikke så attraktiv.

 

Jeg satt og så henne sveipe på Tinder og nesten hver eneste gang hun fant en hun likte fikk hun match. Vi snakker type 9 av 10, alt fra normale gutter til veldig kjekke menn. Det var nesten latterlig å se på.

For noen uker siden brukte jeg tinder og fikk opp et bilde av ei jente som var så stygg at jeg nesten kastet mobilen i veggen. Og ikke bare det, men hun hadde en tekst der det sto noe sånt som "Hvis du er under 180 cm, så bare drit i det". Jeg tror jeg ser rimelig normal ut selv og jeg har ikke råd til være avvisende overfor noen typer jenter i teksten min. Det overrasker meg ikke om det nevnte krapylet får flere matcher enn meg, og det vitner om hvor skjevt markedet er.

 

Auch... visste ikke at jeg var så stygg...

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...