Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rotet med broren til eksen min


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har holdt på med en gutt 2 ganger. 1gang i 8klasse og 1 i tiende. Etter det hadde gått ca 5-6mnd siden det ble slutt mellom meg og han tok broren hans kontakt med meg. Jeg og "eksen" min hadde utrolig dårlige vibes og jeg var over han. Jeg er 16 og "eksen" min det samme, men broren er 21. Vi har rotet mange ganger og han jeg holdt på med har funnet ut av det. Jeg har fått litt følelser for han igjen, men har ingen for broren. Hva skal jeg gjøre og si??

Jeg sa til han at jeg ikke hadde noe med broren, men jeg lyver og tror han skjønner det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse


A ) Ikke vær bekymret over stempelet "tøs" slik beskrevet ovenfor. Bare fordi du er jente og liker å more deg, så skal du (MERK : SKAL) koooose deg like mye, om ikke mer enn det "gutta" gjør ;)

B ) Fokuser om mulig mest på skolen ;) Gutta her er virkelig bare noen gutter, og 21 åringen burde virkelig vite bedre enn å rote rundt med ett barn på 16 år. Finn deg en hobby. Det ender som regel bedre for deg om du gjør det.

Lenke til kommentar

 

A ) Ikke vær bekymret over stempelet "tøs" slik beskrevet ovenfor. Bare fordi du er jente og liker å more deg, så skal du (MERK : SKAL) koooose deg like mye, om ikke mer enn det "gutta" gjør ;)

 

B ) Fokuser om mulig mest på skolen ;) Gutta her er virkelig bare noen gutter, og 21 åringen burde virkelig vite bedre enn å rote rundt med ett barn på 16 år. Finn deg en hobby. Det ender som regel bedre for deg om du gjør det.

Et barn på 16 år. Kan jo ikke kalles barn akkuratt. Tenåring. Ungdom. Men ikke barn.

Lenke til kommentar

Gutt på 21 år, og jente på 16 år? Er det bare jeg som syntes dette er galt?

 

Til TS: Skjønner du ikke at gutten på 21 år må være sykt taper som driver på med ei lita jente som deg? Skjønner at han er eldre og kul, kanskje har han helt egen bil eller disponerer traktor el., kanskje har han disponert treningskort og har knasket proteinpulver et par år, men tenk deg litt om. Er det sexy å være taper, tenner du på en sånn fyr? Selv om du er 16 år så sier det jo en del om deg egentlig, men det skjønner du sikkert når du blir eldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Et barn på 16 år. Kan jo ikke kalles barn akkuratt. Tenåring. Ungdom. Men ikke barn.

 

 

Kall det hva du vil. Kall det en tenåring, men tror du virkelig en "tenåring" ikke er ett barn?

 

16 år = barn.

 

Du trenger ikke å henge deg opp i dette eller kverulere videre. Jeg har virkelig annet å gjøre.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kall det hva du vil. Kall det en tenåring, men tror du virkelig en "tenåring" ikke er ett barn?

 

16 år = barn.

 

Du trenger ikke å henge deg opp i dette eller kverulere videre. Jeg har virkelig annet å gjøre.

Jeg kom med min mening. Og viss det plager deg så synd for deg da. Viss du har annet og gjøre så ikke svar i det hele tatt.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Jeg kom med min mening. Og viss det plager deg så synd for deg da. Viss du har annet og gjøre så ikke svar i det hele tatt.

 

Bwhahahha :D

 

Så bra for deg! meninger er flott !

Kveruleringer derimot! Det er en viss forskjell på dem :D

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Gjør du det bra på skolen? Realistisk sett kommer du ikke til å ende opp med noen av brødrene i det lange løp, men kunnskapen skal du ha med deg resten av livet. Og smarte jenter får smarte gutter...

 

Si det som det er, og gå videre derfra.

 

Geir :)

Ja, jeg gjør det bra på skolen! Har snitt godt over gjenomsnittet :-)

Lenke til kommentar

Gutt på 21 år, og jente på 16 år? Er det bare jeg som syntes dette er galt?

 

Til TS: Skjønner du ikke at gutten på 21 år må være sykt taper som driver på med ei lita jente som deg? Skjønner at han er eldre og kul, kanskje har han helt egen bil eller disponerer traktor el., kanskje har han disponert treningskort og har knasket proteinpulver et par år, men tenk deg litt om. Er det sexy å være taper, tenner du på en sånn fyr? Selv om du er 16 år så sier det jo en del om deg egentlig, men det skjønner du sikkert når du blir eldre.

Jeg har gått med folk som har hatt lappen lenge så jeg henger ikke med han fordi jeg synes det er kult at han har lappen og bil.

Lenke til kommentar

Må vel si at jeg lurer på hva som ligger i "rotet med" og "holdt på med", dog har du ingen plikt til å svare på spørsmål som ikke angår den som spør. Be broren passe sine egne ting, det er nok bedre enn å lyve.

Rote er seksuelle ting, bare ikke sex. Holdt på er at vi oppførte oss som om vi var sammen og testet ut hvordan det var, men var aldri sammen.

Endret av Anonymmmmm
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...