Gå til innhold

Max vannkjøling i haf 912?


Anbefalte innlegg

Hei jeg har en haf 912 med én 360rad i front (tatt bort hdd/5.5" burene), og kjøler et 7970 og en 2600k. Jeg har tenkt til å kjøpe et til 7970 kort mtp at de er så billige brukt nå, men lurte på hva som er de beste mulighetene for å sette inn mer radiatorer.

 

Jeg vil helst ha så mye som mulig på innsiden, er det da noe annet jeg kan få plass til en en 120mm rad bak?

Ellers så har jeg tenkt på en 200mm rad med viften på innsiden og radiatoren på utsiden i toppen.(noe dere i så fall vil anbefale for å "beskytte" rad'en mtp at den er utenfor kabinettet?)

 

Og generelt hvordan er det jeg kan få så mye vannkjøling (radiatorer) som mulig?

 

Forslag som inneholder modding er selvfølgelig velkomne, bare det ikke et ALT for avansert :)

 

Skal laste opp bilde av pc'en senere, men tror det ligger et bilde av den på "deres kabinetter her"-tråden.

 

BTW burde jeg få meg en bedre pumpe enn ek dcp 4.0 til oppgraderingen?

 

EDIT:

Her er bildet:

post-266405-819298_thumb.jpg

Endret av JSTePHN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan pent montere en dual 120 i toppen, med dette så dropper du 200mm vifta. Vis jeg ikke husker feil så kan du ha dual 140 rad i toppen også.

 

Mener du det ville vært bedre med en 240mm i toppen enn en 200mm en? Der mer overflateareal på en 200mm rad, så det skulle være bedre i teorien, men det fins ikke noen spesielt bra radiatorvifter som er 200mm.

uansett må jeg ha enten radiatoren eller viften(e) utenfor.

 

Og nei, man kan ikke ha en 280mm rad i top dessværre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...