Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Meninger om Direct Connect.


Anbefalte innlegg

Halloen. Jeg vurderer å bytte leverandør av ADSL, da jeg begynner å bli lei av Telenors priser og problem med å opprettholde farten jeg betaler for. Jeg hørte om Direct Connect, kikka litt på sidene deres og fattet interesse. Derfor spør jeg om det er noen her som har eventuelle erfaringer med denne ISPen. Tenker mest på ADSL, men kanskje også SDSL kan være aktuelt. Jeg spiller CS som en gal, og god ping på servere er derfor viktig, kanskje viktigst av alt, sammen med downloadspeed.

Ikke la dette bli en tråd der det diskuteres hvilke ISPer som er best, jeg spør bare etter meninger om Direct Connect. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tror du har misforstått grovt.

 

Direct Connect, eller DC, er et fildelingsprogram (P2P), som han oppe her nevnte.

 

Jeg kan anbefale Bluecom på det varmeste for deg, siden du allerede har ADSL innstallert fra Telenor. Dette sparer deg for innstallasjonsavgiften, slik at du kan få Bluecom fort. Prisen?

 

720/128 for litt under 400,- :-)

Lenke til kommentar
Si meg, når ble dc en ISP? Trodde det var et fildelingsprogram jeg :shrug:

 

I second that..

 

Hva er adressen til sidene deres da? Hvis det er fildelingsprogrammet du tenker på så:

 

1: DC er ikke noen ISP (så vidt jeg vet)

2: vi får ikke ha meninger om dem her på forumet :lol:

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
Hehe, tror du har misforstått grovt.

 

Direct Connect, eller DC, er et fildelingsprogram (P2P), som han oppe her nevnte.

 

Og slikt går det når man uttaler seg om noe før man vet bedre :)

 

Men, jeg har aldri hørt om noen som har hos dem, heller ikke her på forumet. Dessverre. Men sidene dems på nettet er iallefall godt laget :)

Lenke til kommentar

Men seriøst, de prisene til Direct Connect var jo ikke akkurat hyggelige.

 

Ikke så ille, egentlig: 2mbit SDSL med fast IP for 1600 i måneden.

 

OK, har sammenlignet litt her, og de er visst ikke så helt på jordet likevel. :oops:

 

Bortsett fra at modem ikke er inkludert i tilkoblingsavgiften, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...