Gå til innhold

Bluethooth er farlig


el-asso

Anbefalte innlegg

Nyere amerikansk forskning viser at langvarig bruk av mobiltelefon med Bluetooth kan gi uønskete resultater.

 

Edit:

I :oops: over å ha postet bildet som lå her har forfatteren av dette innlegget bestemt seg for å fjerne det i ren skam over å ha presentert makkverket for leserne. Kall ham gjerne feig, det tåler han, inntil videre har han gravd seg ned i cyber-space i påvente av at denne tråden skal bli forbigått i stillhet (måtte det bare skje !)

 

Si til meg selv : tenk før du poster, tenk før du poster, tenk før du .........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du må nok jobbe hardt og lenge for å få opp igjen ryktet ditt nå.

 

Når du har vært i gamet en stund vet du at det lønner seg å finne et bilde som faktisk er morsomt, erstatte det med det bildet du har lagt ut, og så kommer det tilslutt en hel haug med folk som flamer MEG for å ha sagt at det ikke vart morsomt...

 

(det var ingen smileys som passet til den kommentaren, så jeg lar den bli stående smiley-løs)

Lenke til kommentar
Ja, du må nok jobbe hardt og lenge for å få opp igjen ryktet ditt nå.

 

Når du har vært i gamet en stund vet du at det lønner seg å finne et bilde som faktisk er morsomt, erstatte det med det bildet du har lagt ut, og så kommer det tilslutt en hel haug med folk som flamer MEG for å ha sagt at det ikke vart morsomt...

 

(det var ingen smileys som passet til den kommentaren, så jeg lar den bli stående smiley-løs)

 

:) Nå er vel ikke ryktet mitt så mye å skryte av, men takk for tipset (bør kanskje vente på flere OMG'er for å få maks effekt) :D

Lenke til kommentar
:) Nå er vel ikke ryktet mitt så mye å skryte av, men takk for tipset (bør kanskje vente på flere OMG'er for å få maks effekt) :D
God idé... Eller du kan se om du klarer å få den minst morsomme humor-tråden noensinne! Jeg hadde nok stemt på denne hadde det vært en avstemning!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...