Gå til innhold

Bilder av MIST Tsunami!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke den var så veldig revlusjonerende da. Som sagt tidligere var det fryktelig mye DD i den blokken.

 

Pluss at jeg kan ikke se at ytelsen kan bli så utrolig mye bedre en hva de fleste andre "standar" blokkene ute på marked i dag har.

 

Men at den er pen er det ingen som kan si noe på.

 

Men den er jo ikke testet enda så den som venter får se ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at det var noe revolusjonerende med det settet. Som dere andre har sagt så var det utrolig mye DD i den blokka. Ligner faktisk mistenkelig mye på Maze 4 blokka mi med større spor og lys.

Er vel det de fleste kommer til å kjøpe den pga, mye harryfaktor der i gården. Alle kan jo fikse litt lys i en tank og i blokka for en billig penge.

Nei, gi meg en ytelsestest så får vi se om Maze blokka må finne seg en annen maskin å oppholde seg i :wink:

 

Men jeg skal ikke nekte for at den var pen, men noe spesielt nyskapende?

Nei, trukke det.

(Med mindre blokka da ikke yter noe sinnsykt da, da skal jeg gladelig ete i meg hvert ord meg salt og ketchup og Mp skal få 1600 av mine hardt tjente studentkroner.)

Lenke til kommentar

Dere burde ta en titt her :wink:

Det eneste som skiller tsunami-blokken fra coolink-blokken er vel "mønsteret" og LED´ene på tsunami-blokken. Så det er vel åpenbart at mist ikke har så mye med dangerden og gjøre.. :-)

 

EDIT> Designet på tsunami er faktisk ganske forskjellig fra DD og. (*nesten litt :grumpy:*) :yes:

 

EDIT2> Er vel også litt enig i at den ikke er VELDIG nyskapende. Men må bare si det en gang til: Den ligner ikke på DD (synes hvertfall jeg! :)) :yes:

Lenke til kommentar
Dere burde ta en titt her :wink:

Det eneste som skiller tsunami-blokken fra coolink-blokken er vel "mønsteret" og LED´ene på tsunami-blokken. Så det er vel åpenbart at mist ikke har så mye med dangerden og gjøre..  :-)

 

EDIT> Designet på tsunami er faktisk ganske forskjellig fra DD og. (*nesten litt :grumpy:*) :yes:

 

Det er jo coolink som lager ribbene til de aller fleste MIST-produktene. :wink:

Lenke til kommentar
Dere burde ta en titt her :wink:

Det eneste som skiller tsunami-blokken fra coolink-blokken er vel "mønsteret" og LED´ene på tsunami-blokken. Så det er vel åpenbart at mist ikke har så mye med dangerden og gjøre.. :-)

 

EDIT> Designet på tsunami er faktisk ganske forskjellig fra DD og. (*nesten litt :grumpy:*) :yes:

 

Det er jo coolink som lager ribbene til de aller fleste MIST-produktene. :wink:

 

Var det jeg EGENTLIG ville fram til jeg og da.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...