Gå til innhold

CNC-frest/kuttet metallplate - hvor bestille?

j--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er ute etter å bestille en CNC-kuttet/frest metallplate etter egen 3D-tegning. Skal være flere forskjellige hull, og noe skriftgravering på den.

Størrelse: 55mm x 180mm x 3mm

Hvor på nettet kan dette bestilles? Og hvor mye må man regne med å betale?

Både Norge og utlandet er greit, så lenge det ikke er mer enn et par ukers ventetid før plata dukker opp :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

spørs jo hvorhen i landet du bor, men et lokalt sted som driver med fabrikasjon av ymse metaler har kanskje en?

Skrevet

Holder til i Oslo, men ser for meg at de aller fleste bedrifter som driver med den typen arbeid ikke er interessert i å produsere en enkeltdel, i kun ett eksemplar. Godt forslag, om noen har noe erfaring, eller har hørt om noen i Oslo-området så er det bare å skrike ut!

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Er jo ikke verre enn å stikke innom en og høre. Jeg har ingen erfaring om CNC arbeid, men vil tro det er en kjapp og enkel jobb, skader jo ikke å høre hva de tar for jobben.

Skrevet

Hør med en industribedrift e.l. som har lærlingprogrammer, det hender de tar på seg slike oppdrag som oppgave/opplæring.

• Liker 1
Skrevet

Endte med at jeg lagde biten selv med plexiglass, med saging, borring og filing. Resultatet ble ok, men ikke like bra som det ville blitt å bestille det ferdig frest.

Takk for alle innspill, håper andre (eller jeg senere) får bruk for noen av tipsene her :-)

Resultatet:

post-38416-0-61808900-1404506528_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...