Gå til innhold

1.6 uten steam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg aldri tenke meg. Hva er galt med Steam utenom noen bugs? Selve konseptet er jo genialt! Bugsa vil selvfølgelig bli retta på med tiden.

CS (og andre HL-mods) bruker dessuten Steam-nettverket til å verifisere Steam-ID'en din, erstatningen for WON-ID, når du skal spille online.

Ingen Steam, ingen multiplayer.

Lenke til kommentar

må si meg enig i nolimit og atrax, steam er faktisk helt genialt.

mange driver å sutrer over det, men var jo ikke noe mer bugga en det hl / cs var fra før av. ikke som jeg har lagt merke til iallefall.

og jeg har enda til gode å høre noen gode argumenter på hvorfor steam lukter. personlig liker jeg 1.5 bedre enda, men det er en vanesak, går nok over :)

Lenke til kommentar

Vel det er ikke alle som liker og ha et prog på hardisken som gir

Valve "full" tilgang til den . Og hvem vet om hackere når har

hele steam kildekoden og fritt kan hacke alle som bruker det ?

 

Stream er bare tull , kan lett bli verdens beste "spyware"

kan ikke akkurat si at jeg er så imponert over sikkerheten til

Valve, hele nettet deres ble jo hacket , hvem sier at ikke

alle steam brukere kan bli det og ?

 

FUCK STEAM !!!!

Lenke til kommentar
Steam kan brenne. For det første så tar det 7 forsøk før du greier å installere det. (Testet på 5 maskiner)

For det andre så tar det kjempelang tid å starte opp, og krasjer 1/3 av tiden.

Consolen har de også ødelagt.

Jeg hadde ikke noe problem med å installere Steam, men det kræsjer rett som det er hos meg også. Det verste er dog konsollen, som nå ikke kan brukes lenger..uff :-?

Lenke til kommentar
erh, consolen? den er jo bedre enn før... syns nå jeg

Hva mener du er bedre med den? Eneste jeg kan komme på, er at det går an å merke og kopiere tekst fra konsollen.

Og at du nå får en liten drop-down-meny der kommandoene som begynner på det du har begynt å skrive står lista opp. Men tab funka jo i den gamle HL-motoren også da.

 

Før kunne jeg raskt trykke på konsollknappen og skrive noe. Kunne til og med bruka musa imens!

 

Men nå trykker jeg på konsollknappen, kommer helt ut i menyen, visker ut "|" som automatisk skrives inn (og av og til må jeg viske ut hele den siste kommandoen), skriver det jeg tenkte å skrive, og så dø eller komme langt etter de andre som stormer fordi jeg står stille. Jippi, kjempegøy.

Lenke til kommentar

Japp, det nye console-opplegget suger.

 

Hos meg funket Steam med en gang, ikke problemer med å innstallere.

Det har aldri krasjet... Og kjenner ingen som har hatt problemer med det, så vidt jeg vet da.

Ganske rart det virker perfekt hos meg, er jo et faktum at jeg alltid er uheldig/har uflaks, så Steam og CS 1.6 er GENIALT!

 

Dette kunne da egentlig bli tatt opp i "Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6" i Generell diskusjon.

Lenke til kommentar

hvis du bruker escape isteden for | for å komme ut av console så slipper du at det dukker opp en | neste gang du skal bruke consolen. ikke værre enn det.

vet ikke med deg, men jeg har ikke sånn kjempe behov for å bruke consolen mens jeg spiller / ikke er dø. dessuten, men kan jo gå / bevege seg mens consolen er nede i 1.6, kan man ikke?

Lenke til kommentar

Tja. Steam er jo ikke så jævl|g ISDN vennelig at det gjør noe. Så det er klart at Valve gjerne vil ha vekk spillere med dårligere tilkobling til nettet enn bredbånd.

 

Takk Valve, for at du gjør valget mellom spill så mye lettere for meg ved å ta kverken på ISDN brukere.

 

Til opplysning så pinger jeg under 50 på CS 1.5 serveren jeg spiller på, noe som er en respektabel ping.

Lenke til kommentar

Brukte av og til i 1.5 og titte i console, bl.a. for å se om en ble drept med headshot e.l. Hvem som ble drept nettopp, osv.

 

I 1.5 hadde musa en tendens med å deaktivere mlook. Tror dette skjedde etter jeg hadde sett demoer.

Og begynner vanligvis å gå fra basen uten hånden på musen, så derfor merker jeg det ikke før jeg skal sikte på noen! Derfor er det tragisk å møte en fiende når man har console nede.

 

Ellers har jeg jo vennet meg til å bruke | for å ta ned og opp console. Men blir vel bedre når man får vennet seg til 1.6 og Steam-opplegget.

 

Irriterer meg mest over de feige ungene public som kommer med skjold.

Ellers er da 1.6 genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...