Gå til innhold

The Crew

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

The-Crew-header-600x337.jpg

Release: 11.11.14

Kommer til PC/PS4/Xbox One

http://youtu.be/XCqmsPvUm9M

Flere som ser frem til dette spillet? Ser utrolig kult ut å kunne kjøre sammen i crew over USA. I tillegg virket kartet utrolig stort, som kan gi masse eventyr og mulighet til å leke seg!

Driveclub og FH2 kommer som eksklusiver til hver sin konsoll også i høst, men The Crew virker å være et steg videre innenfor bilspill

Endret av Emils.
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Fy fader, vært våken alt for lenge nå uten å sove.. Men enda ikke en eneste beta key. Noen som mot formodning vet hvordan jeg kan skaffe meg en garantert, eller ville vært tidenes snilleste å gi meg? (no hate plz)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er enig i at det virker kult at de har så stort kart med så mye å utforske, men jeg er redd for at de har jobbet mer på kartet og detalj på kartet en selve gameplayen på det, selvfølgelig så er det kult å utforske et så stort kart, men etter å ha utforska kartet hva skal du gjøre? Det er det jeg lurer på kan bli et problem hvis de legger for mye jobb i selve karet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ny beta periode starter idag, hvis de ikke har øka level limiten ( som var 10 i forrige beta) så skal jeg kose meg med en tur ifra østkyst til vestkyst ihvertfall.

Var først kanskje litt skuffa over at det var litt lite å finne på i hver by man var innom, men tror kanskje man var litt bortskjemt av å ha spilt watchdogs for jeg tror meningen er å flytte seg ganske raskt til en ny by når man levler opp.

Skrevet

Ah.. jeg lurte litt på hvorfor shadowplay bare viste 30 fps hele tiden ja.

Fikk en mail med ekstra betanøkler. har to å gi bort så rop ut. Beta slutter på fredag.

Skrevet (endret)

Jeg tar`n gjerne! Må jo sjekke ut herlighten i 30 FPS ;)

Sendt.

Det skal visst være mulig å få høyere fps, men "usupportert" som det så fint kalles.

Jeg kunne ha skjønt argumentet om å låse fps hvis det f.eks ga noen fordeler/ulemper i racing spiller mot spiller.

Endret av Topguy
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tar`n gjerne! Må jo sjekke ut herlighten i 30 FPS ;)

Sendt.

Det skal visst være mulig å få høyere fps, men "usupportert" som det så fint kalles.

Jeg kunne ha skjønt argumentet om å låse fps hvis det f.eks ga noen fordeler/ulemper i racing spiller mot spiller.

Ja, får se hvordan det fungerer og heller ordne med det om nødvendig. Uansett, tusen takk for key! :)

Skrevet

Syns det var dårlige greier og hvis man absolutt vil ha det kult i store åpne landskaper med bil så hvorfor ikke GTA V? Bedre handling, grafikk, omgivelser og lyd. Skuffende opplegg. Nærmest ingen skadesystem i The Crew, var bare å hoppe og kjøre inni alt.

Skrevet

Slik får du 60fps

1. Gå hit: C:\Users\Navn\Documents\The Crew

2. Åpne PCScalability med Notepad++ eller noe slikt

3. Endre FPS="30" til FPS="60"

Skrevet

Jeg fikk også noen ekstra beta-nøkler.

Siden alle vennene mine kun spiller FIFA og Call of Battlewarfarefield 69 legger jeg de heller ut her.

6GNH-T38U-RMMJ-MU9L

TX76-MD8N-93LJ-BKNE

BNAL-WH4Y-3M77-FYB9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...