Gå til innhold

Leseranmeldelse: Viscera Cleanup Detail: Santa's Rampage


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Øh, Ok. Man skal altså vaske. Men hvordan foregår egentlig spillingen? Er det 1. person, 3. person, ovenfra og ned perspektiv. Hva skjer, og hva er målet? Hvor ligger utfordringen, fremfor ikke å velte bøtta?

 

Etter å ha lest dette vet jeg at det er langdrygt nærmest kjedelig spill om å vaske opp blodsøl etter nissen, som man ikke kommer til å bruke mye tid på, til tross for at det får 8 av 10 mulige.

 

Men du fikk i det minste reklamert for noen sosiale greier du har laget, men som ikke har mye innhold, som jeg derfor ikke bookmarker, og som jeg aldri igjen vil gå inn på, fordi jeg nå er ferdig med å lese denne anmeldelsen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øh, Ok. Man skal altså vaske. Men hvordan foregår egentlig spillingen? Er det 1. person, 3. person, ovenfra og ned perspektiv. Hva skjer, og hva er målet? Hvor ligger utfordringen, fremfor ikke å velte bøtta?

 

Foregår i førsteperson, da spillet bruker Unreal Development Kit motoren (samme som det nye shadow warrior spillet)

 

Jeg har kjørt gjennom alle brettene som finnes minst en gang. og utfordrinen ligger vel i å være sikker på at du får med deg alle tarmene og blodflekkene. Du må legge deg en strategi for hvordan du skal vaske\bevege deg for å unngå å søle til det du allerede har vasket. Du må kalkulere ca hvor mange kroppsdeler du får plass til i en ekse slik at du vet ca hvor mange turer du må ta for å hente ny eske osv.

 

Målet med spillet er å fjerne ALT som finnes av kulehull\kuler\blod\gørr osv. For å hjelpe deg har du en "sniffer" som indikerer om du har fått med alt eller ikke. Avslutter du brettet uten å ha plukket opp alt får du en lapp med hva som skjedde fordi nettop du ikke klarte å fjerne den siste blodflekken.

 

Det er helt klart et spill for spesielt intereserte, men det er samtidig et spill man ikke helt skjønner greia med før man har prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...