SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Haha leste nettop på dagbladet om en dame som brakk bena fordi hun klikket siden naboen spilte så høyt musikk. Er det noen som kjenner seg igjen. Slet med naboene før og en sjelden gang nå også. Før spilte eg til høytalerne skurret og nærmest sprengte og brydde meg lite om kor forbanna naboene ble. Nå er det en sjelden gang at eg ser på film der eg setter lyden så høyt at ting begynner å ramle fra veggene. I fjortiss dagene kom politiet ofte når eg var alene og eg hørte på cypress hill.
zed Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Nah, siden jeg er pro/L337 bruker jeg wireless headset, høytalerne blir skjelden brukt.
miCro Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Vel, jeg ikke så stort valg, for disse bare skriker etter å få gi huset en skikkelig massasje!
Bushnell Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 jeg bor ganske øde, så alt jeg plager er muttern å fattern..
Arctic Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Plager ingen andre med høy musikk en meg selv. Får vondt i ørene Men jeg kan godt spille høyt hvis jeg vil. Det er et stykke til naboen...
sebastgs Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Vel, jeg ikke så stort valg, for disse bare skriker etter å få gi huset en skikkelig massasje! for ikke å snakke om mine Blir en del spilling på høyt volum ja
-kga- Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Trur ikke jeg kan spille for høyt. Har logitech z-680, de er mer en bra nokk for mit bruk. Bra nokk til musikk og bra nokk til surund på filmer. Gidder ikke legge altfor mye i høyttalere når jeg går på skole og ikke er i jobb. Skulle jeg hat surund med sikkelige HI-FI sett så hadde det jo blit svinedyrt.
Wabby Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Fikk klager senest på Lørdag jeg De liker ikke at jeg flytter tellerkene til dem under visst...
ZprMario Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Kan stort spille så høyt jeg vil, et stykke til nærmeste nabo. Men er ikke så ofte jeg spiller høyt nå som før, begynt å få litt høreproblemer... Vært for uforsiktig tidligere, angrer på det nå. Men film og sånt går det fremdeles bra volum på...
danilovic Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg liker ikke å spille høyt, og jeg gjør det aldri. Synes det er fint plagsomt.
stoffix Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 før.. så spillte jeg ikke så veldig høyt.. da fikk jeg masse klager... nå så spiller jeg så det skurrer.. og får ingen klager... har ikke noe anlegg men datahøytalerne er ikke av de små heller.. MLi 270TA heter de...
RIP Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 jeg pleier og spille høy musikk, men får sjeldent klager... bor i en 2mannsbolig i et bolig felt men har snille naboer, har bare fått en "trussel" og det var når jeg hadde fest og en plutselig var og lekte i hagen deres musikken pleier heller ikke være lav, kanskje derfor jeg har øresus
DarK_LegendarY Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Om jeg klarer å spille høy musikk med disse høytalerne, er det et under. Så der er nok ingen fare her nei..
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Får bare klager når eg spiller for fullt guffe i stuen siden det er der 15000kr anlegget er. Har forsatt creative fourpoint høytalere i rommet mitt. :x Btw tror det er større sjangser på å ryke hørselen med headphones enn med høytalere. Selv har eg nedsatt hørsel pga overdreven headphone bruk som fjortiss.
Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Btw tror det er større sjangser på å ryke hørselen med headphones enn med høytalere. Selv har eg nedsatt hørsel pga overdreven headphone bruk som fjortiss. Det er pga høy lyd
stoffix Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 jeg kiker ikke headphones... syns det er slitomt for ørene.... men når jeg ikke har noe valg, så har jeg et stort utvalg her...
neon king Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 kom noen hyttefolk å klagde i sommer da jeg hadde selvbyggen ute
bjaa Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Når jeg er alene hjemme, det vil si når mora mi ikke er hjemme...Da spiller jeg noen ganger høy musikk.... Da drar jeg sammen mine logitech z540 og JVC boomblaster på nesten det høyeste, da blir det ganske høyt (kan høre det langt borti gata) Men har ikke fått noen klager enda...Men jeg husker engang i blokkebukta, der vi har camping vogn, da dro jeg på med annlegget vi hadde i en gammel Ford Mondeo. Det var et ganske bra annlegg med Phoenix gold forsterker pluss en annen forsterker...Og med dobbelspolet 12 tommer og 4*6x9 høytalere bråket ble det ganske god lyd
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Ikke ofte jeg spiller høyt. Det er fordi det er folk hjemme som ikke liker det. Men når jeg er hjemme alene, hender det av og til at jeg spiller høyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå