Gå til innhold

bakgrunnsbelysning på ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du hadde giddrt å sjekket litt ut selv, hadde du funnet ut følgende på Apple.com/no:

 

Skjerm

 

2-tommers LCD-skjerm (diagonalt målt) med hvit belysning

Oppløsning på 160 x 128 bildepunkter, punktavstand på 0,24 mm

Støtte for samtidig visning av flere språk og tegnsett

 

 

Er ikke så vanskelig. :-?

That's right (dette gjelder den siste versjonen, 3G).

Lenke til kommentar

fungerer som en liten ekstern HD hvis det er det du lurer på.. trenger bare et lite ekstra program eller noe.. det følger med iPoden... huk av et punkt så kan den brukes til å overføre andre filer enn lyd.

 

lyset på iPoden er hvit med sort skrift som sagt. knappene på v2 lyser også rødt ;)

Lenke til kommentar

jeg har til og med sett de på Spaceworld i Storgata(tror det er storgata det heter?)..

 

der er de jo betraktlig dyrere da.. med tanke på at du får den levert på døra etter under en uke(hvis ikke den skal graveres that is) fra Apple.no for 3000kr(10gb). husker ikke hvor mye 10gb versjonen kosta der, men det var 500-1000 mer enn på apple.no

Lenke til kommentar
fungerer som en liten ekstern HD hvis det er det du lurer på.. trenger bare et lite ekstra program eller noe.. det følger med iPoden... huk av et punkt så kan den brukes til å overføre andre filer enn lyd.

 

lyset på iPoden er hvit med sort skrift som sagt. knappene på v2 lyser også rødt ;)

 

Whow, fungerer den ikke native? Må man ha programvare for å overføre filer? Det var liksom det jeg hadde håpet å unngå. Derfor jeg spurte om den var en Mass Storage Device

Lenke til kommentar

Du kan overføre filer uten programvare, men for å legge MP3'er til databasen må du ha programvare. Detter er av mange årsaker, men kort summert: for å maksimere batterileveted og gi lav responstid.

 

De nyeste iPodene har blå backlight, ikke hvit.

De første av de nye som forlot fabrikken hadde hvit, men de som produseres nå er blå. Jeg bestilte samme dagen den nye ble tilgjengelig, men den døde for to måneder siden, og fikk ny en måned senere og den er helt klart blå.

Undersøker du på fansites for iPoden så finner du flere bekreftelser :)

Lenke til kommentar

og for de som ikke bor i Oslo ligger bl.a. en Spaceworld på bystasjonen her i Bergen :woot:

 

Selv lurer jeg på om noen har sammenligningstester mellom Ipod, Iriver, Creative ZEN osv... så denne siden testet Iriver sin nylig, men jeg vil gjerne se en sammen-lignende test da jeg ser for meg dette som en julegave til meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...