Gå til innhold

En av mine første solgte sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I opera var logo cellen helt fucka.. tok opp hele første skjermbildet.

En index side på 650Kb på en 256Kbit linje.. huff da :-?

Vet ikke med Opera, siden funker fint i IE, men helt enig i at indexsiden er alt for stor. Masse folk sitter med modem/isdn, og da gidder man ikke å sitte å vente på at hele siden skal lades. Minsk størelsen på bildene, det vil hjelpe mye.

Skrevet

Tok ubehagelig lang tid å laste siden - og jeg sitter på en 10mbit linje nå. Når skal folk lære at de ikke skal resize bildet i HTML? :p

Det bildet av fotballen i logoen.. Når du ser det litt i øyekroken på en dårlig skjerm som jeg har no ser det nesten ut som en jentestump med stringtruse.. Men det er kanskje bare meg som ser det :roll:

Får en liten horisontal scroll på 800x600.. Er fremdeles mange som bruker den oppløsningen så det ville jeg fikset på..

Ellers var det en fin og oversiktlig side. Behagelige farger :yes:

Skrevet

Grei side det der, men resize bildene da ;) Så kan de med modem, ISDN og oppbrukt kvote hos Telenor får opp siden på under 3minutter...

Spesielt denne bør du resize.

Skrevet

tingen er, at jeg har laget ett nyhetssystem for denne siden i php.

Folka som har kjøpt siden legger opp bildene på nyhetssiden selv. Har lenge lurt på hvordan jeg kan få fikset bildene på en enkel måte uten å måtte gjøre det selv manuelt.

Skrevet
Det bildet av fotballen i logoen.. Når du ser det litt i øyekroken på en dårlig skjerm som jeg har no ser det nesten ut som en jentestump med stringtruse.. Men det er kanskje bare meg som ser det :roll:

:lol: Så det jeg også nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...