Gå til innhold

"Bilde/fotobank"


Anbefalte innlegg

He!

For fjorten dager siden opplevde en venn av meg og hans familie sitt verste mareritt, huset deres brant ned og de mistet nesten alt, det som ikke ble flammenes rov ble vannets. Det verste tapet sa han, det var alle bilder, negativer, dias, 8mm smalfil samt alt av video som var tapt for alltid. I likhet med meg begynte også han å fotografere på midten av 60-tallet og i likhet med de aller fleste av oss, meg inkludert, ble det oppbevart i kassetter, kartonger og sko esker stuet i skap og kommoder. Det hjalp ikke det minste at han hadde scannet og brent som en viss mann de siste årene, CD’ene sto pent i reoler hjemme på fotorommet hans samens med alle CD’ene han hadde brent etter hvert som han tok bilder da han gikk over til digitalt. Det var harddiskene han fryktet, ikke brann! Så til temaet, er det teknisk mulig for Akam å opprette en bilde/fotobank?

Ja teknisk sett skulle det vel ikke være vanskelig, den ville jo fungere som ”galleriet”, men jeg ser for meg den/de harddisken(e) dere måtte ha for å romme alt som sikkert ville bli lastet ned. Men dette er jo en tjeneste som vi selvfølgelig ville betale for, f.ex. pr. GB. Hva mener mlwirak og dere andre, er ideen helt ”sprø” - eller ???????

Mvh

s-ki

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...