Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Herregud, hva feiler det gutten?


Anbefalte innlegg

Sendte han en melding og spør om vi skal gjøre noe til uken. Ingen svar på noen timer, og når jeg sender enda en melding, så svarer han og sier han glemte helt og blabla. NOT, for det vet jeg han ikke gjorde i og med han var pålogget og leste meldingen. Så plutselig stiller han meg oppfølgingsspørsmål osv nå. Hvorfor lyver gutter så mye? Dere er så redd for konflikter, dere! FY SKAMME



Anonymous poster hash: 9cf7f...580
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

omg han liker deg ikke, get over it. selv har jeg rett og slett ikke tid til å si det til alle pågående jenter.

Så hvorfor spør han plutselig hva jeg gjør nå, osvosv? Da trengte han ikke fortsette samtalen!

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

 

 

fordi han vet da søren hva han skal gjøre med deg. kutter han kontakten blir du sur, skriver han selvom han ikke har noen grunn blir du sur, uansett hva han gjør blir du sur fordi han ikke liker deg. kvinnfolk.....

Lenke til kommentar

 

omg han liker deg ikke, get over it. selv har jeg rett og slett ikke tid til å si det til alle pågående jenter.

Så hvorfor spør han plutselig hva jeg gjør nå, osvosv? Da trengte han ikke fortsette samtalen!

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

 

Fordi han forsøker å være hyggelig mot deg, selv om han ikke liker deg på den måten.

Her hadde det i ditt syn aldri blitt riktig. Hadde han ikke svart hadde det vært feil, også er det faen meg feil når han er en gentleman og er hyggelig mot deg også. You go, girl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

omg han liker deg ikke, get over it. selv har jeg rett og slett ikke tid til å si det til alle pågående jenter.

Så hvorfor spør han plutselig hva jeg gjør nå, osvosv? Da trengte han ikke fortsette samtalen!

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

 

Fordi han forsøker å være hyggelig mot deg, selv om han ikke liker deg på den måten.

Her hadde det i ditt syn aldri blitt riktig. Hadde han ikke svart hadde det vært feil, også er det faen meg feil når han er en gentleman og er hyggelig mot deg også. You go, girl.

 

Men nå spør han meg om ting/oppfølgingsspørsmål, og vi chatter om løst og ingenting nå… men tror han kanskje ble litt furt for at jeg ikke ble hos han på morningen men at jeg valgte å dra uten å si hadet. Men det var fordi jeg trodde han kanskje lå halvveis og sov, så ville ikke vekke han… ?

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

Lenke til kommentar

Selv om man er pålogget og leser meldingen, betyr ikke det automatisk at man har tid til å svare der og da.

Iblant hender det også at man må sjekke 'avtaleboka' for å se om det faktisk er tid

I tillegg, i forhold til det jeg leser, er det nesten et mirakel at han gidder å fortsette kontakten.

Jeg er egentlig en snill og bra jente, men blir ekstremt usikker når det kommer til gutter… og spesielt han her. Ja, det kan jo hende fordi han vil holde meg på gress da i og med at vi har hatt sex et par ganger. :(

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Selv om man er pålogget og leser meldingen, betyr ikke det automatisk at man har tid til å svare der og da.

Iblant hender det også at man må sjekke 'avtaleboka' for å se om det faktisk er tid

I tillegg, i forhold til det jeg leser, er det nesten et mirakel at han gidder å fortsette kontakten.

Jeg er egentlig en snill og bra jente, men blir ekstremt usikker når det kommer til gutter… og spesielt han her. Ja, det kan jo hende fordi han vil holde meg på gress da i og med at vi har hatt sex et par ganger. :(

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

 

Du må se ting litt i sammenheng. Det er ikke ok for deg at han bruker litt tid på å svare, men det er greit at du bare reiser på morgenen uten og si noe? Lurer på hva slags drittsekk du hadde syntes at han var om han bare stakk uten og si noe. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men nå spør han meg om ting/oppfølgingsspørsmål, og vi chatter om løst og ingenting nå men tror han kanskje ble litt furt for at jeg ikke ble hos han på morningen men at jeg valgte å dra uten å si hadet. Men det var fordi jeg trodde han kanskje lå halvveis og sov, så ville ikke vekke han ?

Da får du legge igjen beskjed, da. Sånne innlegg som du lager fratar meg lysten på å finne kjæreste.
Lenke til kommentar

 

 

Selv om man er pålogget og leser meldingen, betyr ikke det automatisk at man har tid til å svare der og da.

Iblant hender det også at man må sjekke 'avtaleboka' for å se om det faktisk er tid

I tillegg, i forhold til det jeg leser, er det nesten et mirakel at han gidder å fortsette kontakten.

Jeg er egentlig en snill og bra jente, men blir ekstremt usikker når det kommer til gutter… og spesielt han her. Ja, det kan jo hende fordi han vil holde meg på gress da i og med at vi har hatt sex et par ganger. :(

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

 

Du må se ting litt i sammenheng. Det er ikke ok for deg at han bruker litt tid på å svare, men det er greit at du bare reiser på morgenen uten og si noe? Lurer på hva slags drittsekk du hadde syntes at han var om han bare stakk uten og si noe. :)

 

Ja, det var teit gjort av meg. Tenkte å gjøre opp for meg hvis han blir med meg i parken til uken å grille. Jeg står for maten. :) Er det en god ide?

 

Anonymous poster hash: 9cf7f...580

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...