Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er greia med eksen?


Anbefalte innlegg

Han har fått ny dame, men inviterte meg på overnatting til seg 2 uker før de ble sammen (altså må de tydeligvis ha vært på gang da), og han hjelper meg stadig med ting, treffer meg osv og fikk meg til å hente han hos henne en kveld han skulle hjem (vet ikke om hun visste jeg er eksen, men hilste på hun). På telefonen sin har han hun lagret med fornavnet, meg har han lagra med hjerte bak navnet og et bilde av meg i undertøy (bilde han fikk da vi var sammen). Kommenterte det bildet han hadde og han svarte at han ikke hadde tenkt å fjerne det. Så hva er greia? Er det normalt når man har ny dame?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med det om han tror han har skutt gullfuglen?

Sun Tzu sa det best.

 

Now the general who wins a battle makes many calculations in his temple ere the battle is fought. The general who loses a battle makes but few calculations beforehand. Thus do many calculations lead to victory, and few calculations to defeat: how much more no calculation at all! It is by attention to this point that I can foresee who is likely to win or lose.

Kort oppsummert: Det er bra med mer enn én plan. I din eks sitt tilfelle så er du tilsynelatende backup-planen hans. Eller så er han en idiot, også en mulighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Tråden har blitt kraftig ryddet opp i, mange innlegg som er offtopic har blitt slettet sammen med innlegg som er personrelaterte. Vi er ikke spesielt glade i innlegg som går på person og ikke sak. Personangrep er ikke tillatt!! Fortsetter man med personrelaterte innlegg og innlegg som er offtopic, vil dette utløse reaksjoner i fra vår side!! Reaksjoner på moderering tas ikke tråden, men enten på PM til undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han har fått ny dame, men inviterte meg på overnatting til seg 2 uker før de ble sammen (altså må de tydeligvis ha vært på gang da), og han hjelper meg stadig med ting, treffer meg osv og fikk meg til å hente han hos henne en kveld han skulle hjem (vet ikke om hun visste jeg er eksen, men hilste på hun). På telefonen sin har han hun lagret med fornavnet, meg har han lagra med hjerte bak navnet og et bilde av meg i undertøy (bilde han fikk da vi var sammen). Kommenterte det bildet han hadde og han svarte at han ikke hadde tenkt å fjerne det. Så hva er greia? Er det normalt når man har ny dame?

Han liker deg vell fortsatt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Fordi jeg helt konkret blokka duden, og da forventer jeg at hele brukeren ikke eksisterer for meg, noe den tydeligvis gjør??

 

Regner med du kan blokkere han fra å sende deg private meldinger. Er ikke helt sikker på hvordan denne praksisen fungerer.

 

Hun bare tuller, jeg har knapt sagt et ord til henne og så ville hun blocke meg fordi jeg forsvarte ciklide. Skal ikke ta noe av det hun sier seriøst...

 

Hvorfor kan jeg se dine innlegg, HR??

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...