Gå til innhold

Høstkonkurransen avsluttes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en ting som jeg er sikker på. Så er det at jeg kan stole 100% på flaksen min.

 

Jeg vinner i hvertfall ikke.

 

Slik har det alltid vært.

Og slik kommer det til å alltid være :lol:

 

Jeg er som Donald duck. Alltid uflaks. :shrug:

Ye ye. Gratulerer til de som vinner da. :woot:

Lenke til kommentar
Blib Skrevet: 17 Okt 2003 17:22 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg bare lurte på om dere kunne foreta en liten "oppsummering" på siste dagen, hvor dere ramser opp alle sørsmålene pluss svar. I tillegg la dere ved en "X antall personer trodde dette var riktig svar (X prosent)" for hvert svaralternativ i hvert spørsmål. Hadde vært utrolig morsomt å se hvor de fleste folka tabbet seg ut

 

Samma her. Er veldig nysgjerrig på det samme. Men akkurat nå har jeg lyst til å vite hvor mange av de 4000 som har sendt inn riktige svar, altså hvor mange "langt fra alle" er.

Lenke til kommentar
PsyDe Skrevet: 20 Okt 2003 11:42 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Alle som har svart rett har MINST 0.025% sjanse for å bli vinner

 

Ja, MINST, men vi vet godt at det er en større sjanse til å vinne enn 0.025%. Jeg er interessert i hvor mye større.

 

edit: Dessuten har du regnet ut sannsynligheten for at 1 av oss vinner dersom det bare er 1 premie. Men her er det 4, så det blir annerledes.

Lenke til kommentar

hmmm, *venter spent på vinner'ne*

 

Gratulerer til de som vinner da, sjansen for at undertegnede skal vinne ser jeg på som liten, men kan jo prøve.

 

Artig med konkurranser da, :p dette burde gjentas. Moro med spørsmål

om data og greier. :D også premier som faktisk passer til at

konkurransen holdes på Hw.no

Lenke til kommentar
PsyDe Skrevet: 20 Okt 2003 11:42 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Alle som har svart rett har MINST 0.025% sjanse for å bli vinner

 

Ja, MINST, men vi vet godt at det er en større sjanse til å vinne enn 0.025%. Jeg er interessert i hvor mye større.

 

edit: Dessuten har du regnet ut sannsynligheten for at 1 av oss vinner dersom det bare er 1 premie. Men her er det 4, så det blir annerledes.

Jepp. Jeg regnet ut sannsynligheten for at én person skulle vinne. ;)

Men la oss si at det er 4 premier og det er 2000 personer som har svart rett, da blir vel sannsynligheten noe som [1/2000 + 1/1999 + 1/1998 + 1/1997] tror jeg det var. Sannsynlighet var ikke mitt sterkeste kort i matten. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kanskje HW.no har brukt de samme folka som telte stemmene ved forrige presidentvalg i USA, for registrering av innleverte svar. :lol::lol::lol: *grin* *grin*

 

Driver da nå på 5 runde med registrering, ettersom alle moderatorene ser ut til å ha vunnet de 4 første trekningene. :D:D:D:p:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Flere svar på samme ip...

 

Altså, JEG deltok kun en gang, men min bror deltok en gang også (han bor i Trondheim, men var muligens hjemme når han deltok), og jeg er ganske sikker på at min far deltok.

 

Er dette ulovlig?

 

Hvis det er det, skriv at bare én fra hver husstand får lov til å delta i stedet, men selv om han var her når han la inn svarene er jo han da fra en annen husstand.

 

Jeg mistenker sterkt at det kan bli litt vrient for dere å passe på dette, så jeg skjønner faktisk om dere har kanselert alle oss tre, selv om vi er forskjellige personer som har deltatt på forskjellige tidspunkt.

 

Det blir jo selvsagt noe litt annet hvis f.eks. jeg plutselig legger inn 5 forskjellige svar på 2 min.

 

Jaja, hvis det er sånn det er får jeg be min far og min bror om å holde seg unna konkurransen neste gang :p

 

Min.. min min min.. :)

 

Ville forresten vært greit å få noen svar på dette.

 

PS: Noen som la inn 80 svar på 3 min ?! Herregud...

Lenke til kommentar
Folkens, det er ingen fare for at vi "utelukker" de som har deltatt med god samvittighet.

 

Men når vi har mottatt f.eks. et titalls svar

 

- fra samme IP

- med samme fornavn/etternavn og/eller e-post adresse (ulike kombinasjoner her)

- over et tidspunkt på noen få minutter

 

Er det svært mye som tilsier at dette er en person som har sendt inn flere svar.

 

Det med at det er sendt fra samme IP kan skyldes små bredbåndsløsninger(radiolink), som jeg har. Jeg likte den tidligere konkuransen der man måtte ha 50 poster for å kunne delta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...