Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hente programvareinfo fra nettverket


Anbefalte innlegg

Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket?

 

Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket?

 

Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc.

 

På forhånd takk :)

 

Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o

Lenke til kommentar
Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket?

 

Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc.

 

På forhånd takk :)

 

Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o

 

netop school kan delvis, men kun delvis brukes til dette. Ikke så omfattende som det du ser etter, men man kan overta styringen, låse, etc. maskinene til elevene :D

Lenke til kommentar
Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket?

 

Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc.

 

På forhånd takk :)

 

Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o

 

netop school kan delvis, men kun delvis brukes til dette. Ikke så omfattende som det du ser etter, men man kan overta styringen, låse, etc. maskinene til elevene :D

 

Languard network security scanner kan cracke Win98-passord, skru av maskiner via nettverk, og bedrive brute-forcing av NT, 2000 og XP-passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...