Gå til innhold

3650 VS 6600


Ingar

Anbefalte innlegg

Når det gjelder nokias nye lekkerbisken er det noe jeg har tenkt litt på..Hvordan stiller 6600 seg spesifikasjonsmessig mot 3650?

Jo,ganske lite egentlig..

Greit nok den har en nyere versjon av Symbian(7.0)

Og at den har littegranne bedere batteritid,og litt flere farger på skermen..

Og at man kan ta opp video med lyd,med det kan man jo oppgradere 3650 til også.

Og at den er 8 gram lettere..

Egentlig vil jeg si at det er en heller dårlig investering og betale 2000 mere for denne telefonen..(selv om prisen sikkert synker en tusing etter en stund,som 3650 også gjorde ganske fort..)

 

Men det er ikke det som er saken,6600 er såpass mye nyere at den burde stilt bedere spesifikasjonsmessig..Bare tenkt hvor mye bedere SX1 er bedere en S55(selv om det aksnje bil litt feil og sammenligne.. :wink: )

 

Det må nok bare bli småidioter som meg som har tenkt og invistere en 6600,heller svakt av nokia vill jeg si!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6600 kunne vært bedre ja.

 

At den er overpriset er en litt drøy påstand... SX1 er omtrent samme pris på og tilbyr ikke noe særlig mer. Det finnes også andre telefoner i samme prisklasse.

 

Du må huske at den lave prisen på 3650 skyldes at det er en ungdomstelefon. Prisen var nødt til å være lav.

 

6600 er vel egentlig en oppgradering av 7650 ("businessmodell").

Og husk at du må betale litt for design...

Lenke til kommentar
SX1 er omtrent samme pris på og tilbyr ikke noe særlig mer.

 

Skikkelig MP3-spiller og radio er ganske så mye mer :wink:

sant det, men jeg har nå hatt 7210 en liten mnd. (mens jeg venter på 6600 evt. sx1) og jeg har ikke brukt radioen en ENESTE gang! dt frister ingenting (hehe), så radio på mobilen er oppskrytt, mener jeg mn dt er veldig kjekt med en mp3 spiller på mobben, JA, MEN, sx1 kommer jo ALDRI! ville heller kalt den "sx'kommer-aldri'1".. også er jo tastene helt raaare!! det ER faktisk plass til tastene under skjermen, (antar jeg, etter hva jeg har sett på bilde, hvis de flytter de andre tastene litt rundt forbi) og da kunne jo skjermen blitt enda bredere, og evt litt lavere hvis det ikke skullle være plass til knappene.. men men.. tror jeg går for 6600, siden sx1 aldri kommer..

Lenke til kommentar
Er jo nettopp stresser de ikke gjør :)

Nei, de vil vel ha den så tilnærmet 100% feilfri som mulig før den slippes. Å slippe en mobil med massevis av feil er det vel bare Nokia som har økonomi til å takle :)

Hva med sony ericsson som du var så skråsikker på at hadde ekstremt mye feil....

Lenke til kommentar
Ja, alle problemene med T610 har nok kostet SonyE dyrt desverre :-?

 

SonyE tjente 50% mer i tredje kvartal i år enn ifjor. Det skyldes hovedsaklig T610.Hvor mye mer mener du profitten ville vært hvis telefonen var feilfri? Og hvordan kan du mene at T610 har kostet SE dyrt når det er den telefonen som faktisk sikrer SonyE overskudd?

Lenke til kommentar

Kan jo koste dem dyrt selv om det blir overskudd :wink:

 

De tjener kanske mye fordi den er såpass overpriset da :wink:

Siemens og spesielt Nokia har kraftig økning på verdensmarkedet nå, så det blir nok enda tøffere for SonyE fremover :-?

Men, generelt tror jeg alle produsentene går lyse tider i møte. Folk kjøper mobiler som aldri før. Alle produsenter har kraftig økning i volum, selv om prosent-andelen går ned for noen :)

Lenke til kommentar
Kan jo koste dem dyrt selv om det blir overskudd :wink:

 

De tjener kanske mye fordi den er såpass overpriset da :wink:

Siemens og spesielt Nokia har kraftig økning på verdensmarkedet nå, så det blir nok enda tøffere for SonyE fremover :-?

Men, generelt tror jeg alle produsentene går lyse tider i møte. Folk kjøper mobiler som aldri før. Alle produsenter har kraftig økning i volum, selv om prosent-andelen går ned for noen :)

 

Hvordan var salgstallene for Siemens (mobiler) i Q3? Vet du det Molna?

Synes jeg leste såvidt i en utenlandsk avis i går at de var veldig dårlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...