Gå til innhold

Kjøpe snowboard!


AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-18 14:24, AMDXP skrev:

Jeg har tenkt meg å kjøpe ny (eller brukt) snowboard+bindinger+sko+klær. Jeg er nybegynner i snowboard kjøring...


Hvor kan jeg finne det jeg trenger på nettet? Eller er det noen her som vil selge snowboard? eller utstyr?


help!


 

Hva har dette med data å gjøre?? sett denne topic under "OFF TOPIC" du!!

 

Housey

Lenke til kommentar

hvor bor du?

 

Ifall du skal begynne nå, er det ingen grunn til ikke å kjøpe fjorårets nytt utstyr på salg. Stikk innom InterSport på Byporten (oslo). Der har de masse som selges med 40% rabatt. Gå får Salomon eller LibTech(ikke crazy creek). Kjøp Burton bindinger eller Salomon (ikke under S3 modellen). Putt ekstra kroner i ordentlige sko, dette har mye å si for opplevelsen og kontrollen.

Ikke kjøp "vel"brukt utstyr, dette har MYE å si. Brukte brett msiter endel av spennet og har også en tendens til å slippe bindingsfester o.l.

 

mvh Bri

 

 

[ Denne Melding var redigert av: sof på 2002-02-20 11:54 ]

Lenke til kommentar

Hei Sof!

 

No offense taken..:wink:

Eg regna ikkje med at han ville kjøpe det..

Crazy Creak brettet var det første eg kjøpte meg..

No har eg eit Burton brett med gfx bindingar og Burton sko..Er veldig fornøyd..

 

Elles så kan forslaget til Sof være vert å følge..:wink:

(brutter`n min har SOLO brett..:wink: )

Lenke til kommentar

Sof du er off :smile:

Crazy Creek heter det, og det ruler, selv har jeg topp modellen...hehe nei det har jeg ikke HELDIGVIS!

Bor du i Oslo er som sof sier intersport et bra sted, Oslo SPortslager selger Lib Tech brett billig, disse brettene er sinnsykt bra, men litt dyre, billigere enn Burton knekker brett(no offense til hassan her heller).

Men kjøp det du vil, men mitt tips er: legg litt mer enn Crazy Creek penger i det.

Sko er viktig, uansett så gjør de j***** vondt i begynnelsen, men etterhvert er det viktig for glede, kontrol etc.

Et annet tips til deg når du skal i bakken; IKKE start i flate bakker, ei heller i de bratteste.

De bratter skumle, de flate er umulige og kjøre i, vanskeligere å kante brettet i svingene.

Ellers vet jeg at sof er flink til å lære bort å kjøre :smile:

 

PMAndersen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...