Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker ei jente men vil ikke ha sex med henne..


Anbefalte innlegg

Jeg liker ei jente og hun liker meg. Jeg er 22 og hun er 20. Vi har vært på en del fester ilag og har noen få felles bekjente. Hun prater ofte til meg på facebook og sender meldinger noe jeg synes er hyggelig. Jeg tar også initiativet.

 

Problemet er at jeg har slitt med selvtillitten i mange år, helt siden barndommen i garderoben fikk jeg kommentarer på penisstørrelsen min. Årene gikk og penisen ble aldri noe større sammenlignet med en gjennomsnittlig penis. Min er 9 cm i erigert tilstand og tjukkelsen er kanskje dobbelt så stor som en tynn wienerpølse. Med andre ord er penisen tynn i forhold til andre på min alder.

 

Jeg har hatt 2 one night stand, hvor begge gangene var utrolig klein. Første gangen kjente ikke jenta noe og lå bare helt stille.. Jeg kjente ingenting og det var som å ha sex i lunket vann og da kjente nok helt sikkert ikke hun heller noe. Det endte med at jeg måtte slikke og fingre henne for at hun skulle få noe nytelse.

 

Den andre one night-standen jeg hadde med en jente, så hadde vi sex på badet og to forskjellige soverom. Det var riktinok litt bedre enn min sexpartner nr. 1 men her kjente jeg heller ingenting. Jenta sa at sexen var "Helt grei.." på en oppgitt måte. Hun stønnet ikke og hadde absolutt null nytelse i ansiktet hennes. Jeg hadde forsåvidt heller ingen nytelse av det men var mest bare kåt fordi kroppen hennes var deilig, ikke fordi penisen min fikk stimuli av å ha sex.

 

Begge gangene var under innflytelse av alkohol, men ikke så drita at jeg ikke visste hva jeg gjorde.

 

 

Nå er det 2 år siden jeg hadde sex sist og jeg har ikke lyst å ha sex flere gang, rett og slett fordi jeg eller jenta har ingen nytelse utav det. I tillegg føler jeg meg så lite mann når jeg ikke kan gi jenta nytelse med penisen og må slikke og fingre hele tiden. Det blir på en måte bare kjedelig.. Det gir meg særdeles lav selvtillitt og jeg vet at om jeg må ha sex med jenta, blir hun så skuffet at et eventuelt forhold blir å ta slutt ganske kjapt, eller før vi i det hele tatt har innledet et forhold.

 

Det finnes andre posisjoner osv. å prøve, men jeg har testet de fleste og penisen min er rett og slett for liten til at jenta får noen nytelse.

 

Finnes det jenter der ute som kunne hatt en kjæreste som ikke var så keen på sex i et forhold, eller er et forhold uten sex dømt til å ta slutt..?



Anonymous poster hash: a404e...cfd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg liker ei jente og hun liker meg. Jeg er 22 og hun er 20. Vi har vært på en del fester ilag og har noen få felles bekjente. Hun prater ofte til meg på facebook og sender meldinger noe jeg synes er hyggelig. Jeg tar også initiativet.

 

Problemet er at jeg har slitt med selvtillitten i mange år, helt siden barndommen i garderoben fikk jeg kommentarer på penisstørrelsen min. Årene gikk og penisen ble aldri noe større sammenlignet med en gjennomsnittlig penis. Min er 9 cm i erigert tilstand og tjukkelsen er kanskje dobbelt så stor som en tynn wienerpølse. Med andre ord er penisen tynn i forhold til andre på min alder.

 

Jeg har hatt 2 one night stand, hvor begge gangene var utrolig klein. Første gangen kjente ikke jenta noe og lå bare helt stille.. Jeg kjente ingenting og det var som å ha sex i lunket vann og da kjente nok helt sikkert ikke hun heller noe. Det endte med at jeg måtte slikke og fingre henne for at hun skulle få noe nytelse.

 

Den andre one night-standen jeg hadde med en jente, så hadde vi sex på badet og to forskjellige soverom. Det var riktinok litt bedre enn min sexpartner nr. 1 men her kjente jeg heller ingenting. Jenta sa at sexen var "Helt grei.." på en oppgitt måte. Hun stønnet ikke og hadde absolutt null nytelse i ansiktet hennes. Jeg hadde forsåvidt heller ingen nytelse av det men var mest bare kåt fordi kroppen hennes var deilig, ikke fordi penisen min fikk stimuli av å ha sex.

 

Begge gangene var under innflytelse av alkohol, men ikke så drita at jeg ikke visste hva jeg gjorde.

 

 

Nå er det 2 år siden jeg hadde sex sist og jeg har ikke lyst å ha sex flere gang, rett og slett fordi jeg eller jenta har ingen nytelse utav det. I tillegg føler jeg meg så lite mann når jeg ikke kan gi jenta nytelse med penisen og må slikke og fingre hele tiden. Det blir på en måte bare kjedelig.. Det gir meg særdeles lav selvtillitt og jeg vet at om jeg må ha sex med jenta, blir hun så skuffet at et eventuelt forhold blir å ta slutt ganske kjapt, eller før vi i det hele tatt har innledet et forhold.

 

Det finnes andre posisjoner osv. å prøve, men jeg har testet de fleste og penisen min er rett og slett for liten til at jenta får noen nytelse.

 

Finnes det jenter der ute som kunne hatt en kjæreste som ikke var så keen på sex i et forhold, eller er et forhold uten sex dømt til å ta slutt..?

 

Anonymous poster hash: a404e...cfd

hadde jeg vært deg hadde jeg tatt operasjon penisen kan vokse med 3-5 cm bedre en ingenting. Jevla kjipt posisjon du er i bro med 9 cm, fortsatt du burde klare det man putter en finger og noen av de skriker, det handler om selvtillit du tror hun kommer til å dømme deg. Ta deg sammen lat som du er en stallione og kjør på. Men fortsatt penis opersjon hadde Hvertfall økt din selvtillit. Mange gjør det hadde tenkt selv, selv om jeg har gjennomsnittlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i dette, har ikke så stor penis selv. Men det har foreløpig ikke vært noe problem selv om jeg trodde det.

 

Første gang jeg hadde sex ble det bare tull. Men lærte meg at jeg måtte bedrive litt mer forspill før selve penetreringen, da gikk alt smurt og det har ikke vært noe problem siden da. Jobb mer med forspillet og det vil nok gå greit.

Lenke til kommentar

Her er det nok to ting du må utvikle for å bli happy: Selvtillit og selvironi.

 

Om du kan komme dit at du med et smil kan si til jenta at

 

"vi kan godt hoppe i høyet, men jeg har ikke mer enn skarve 9 cm å rutte med, så vi må nok bli kreative på stillinger. 69 pleier å funke ypperlig som oppvarming! :D "

 

Så vil du nok få et vel så bra sexliv som de fleste andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

føler veldig med deg... Synes du er modig som tør i det hele tatt jeg!!! Godt jobba det da.

Gjør som han sier over her, vær selvironisk.

 

Er selv på snittet og aldri fått høre noe negativt om størrelsen, men jeg har slitt med ting som prestasjonsangst osv... Det handler bare om trygghet egentlig.

Drit i det der one night stands dritten, overlat de til de med dobbelt så lang kuk som deg eller lenger.

 

Vi var forresten på byen for noen uker tilbake, og bestekompisen min tulla med penisstr til en svensk jente. JEg holdt på å le meg ihjel, han har gjennomsnittskuk han og, men du kan bare tulle med det! Så langt, ser jeg at jenter smiler litt når man tuller med kuk-størrelsen.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at du måler på riktig måte da? Hvis du ikke er klar over det så er det normalt sett lov å presse linjalen inn mot det harde benet som ligger over pikken når du måler. Så hvis du bare har målt det som "stikker ut", så har du realiteten kanskje 1-3cm ekstra som du ikke var klar over under flesket som kan telles med. :) Da havner du isåfall på 10-12cm, og det er jo litt nærmere snittet, så vær sikker på at du har målt riktig før du eventuelt mister motet.

Når det gjelder de kommentarene du fikk i garderoben så er det veldig forskjellig hvor mye en pikk vokser fra slapp til stiv, så med mindre du har stått i garderoben og viftet rundt med ståpikken, så har de ingen forutsetning for å vite hvor stor den blir når den er erigert.


Ikke det at noe av dette gjør pikken din fysisk større enn den allerede er, men det kan jo være det gir motet litt tilbake hvis det viser seg at du har målt feil i tillegg til å ha en sånn som kan vokse mye. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...