Gå til innhold

kjøp av ny tv


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har nå bestemt meg å kjøpe ny tv. har et lite budsjet, å det ligger på 5000kr. vil helst kjøpe tv på siba, Elkjøp, Lefdal eller expert. men vil ha størst mulig å best mulig til den prisgruppen. noen forslag eller tips?

På fårhånd, Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil gi 1000kr mer så kunne dette være noe for deg

 

 


 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55PFL4508T/philips-55-3d-smart-led-tv-55pfl4508t

 

Er tydeligvis mulig å få enda mer rabatt:

 

Bare så det er sagt... Expert har 20% på alle varer til de som betaler med DNB kredittkort (i dag, fredag og lørdag), så har du det eller kjenner noen med det så er det litt å spare.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

Hvis du vil gi 1000kr mer så kunne dette være noe for deg

 

 

 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55PFL4508T/philips-55-3d-smart-led-tv-55pfl4508t

 

Er tydeligvis mulig å få enda mer rabatt:

 

Bare så det er sagt... Expert har 20% på alle varer til de som betaler med DNB kredittkort (i dag, fredag og lørdag), så har du det eller kjenner noen med det så er det litt å spare.

 

Takk får svar men vil helst ikke høyere en 5000kr. det har jeg tilgjengelig nå,

Lenke til kommentar

Plasma som brenner seg fast er ikke like stort problem som tidligere. Plasmateknologien har kommet lengre den også. Ved normal bruk vil du nok ikke oppleve innbrent bilde. Det som derimot er viktig er lys i rommet du skal bruke tvapparatet. Plasma har ikke like sterk lysstyrke som LCD, men er ofte raskere i respons og har bedre svartfarge til den prisen du oppgir. Så har du mye lys i rommet bør du gå for LCD, men er det ett mørkere rom, feks kjellerstue, så ville jeg valgt plasma.

 

Hva skal du bruke den til? Sport? Film? Spill?

 

edit: og hvor stor er minstekrav?

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Plasma som brenner seg fast er ikke like stort problem som tidligere. Plasmateknologien har kommet lengre den også. Ved normal bruk vil du nok ikke oppleve innbrent bilde. Det som derimot er viktig er lys i rommet du skal bruke tvapparatet. Plasma har ikke like sterk lysstyrke som LCD, men er ofte raskere i respons og har bedre svartfarge til den prisen du oppgir. Så har du mye lys i rommet bør du gå for LCD, men er det ett mørkere rom, feks kjellerstue, så ville jeg valgt plasma.

 

Hva skal du bruke den til? Sport? Film? Spill?

 

edit: og hvor stor er minstekrav?

Jeg skal bruke tv'en på et vanlig rom med lys nesten hele tiden. så da bør jeg ha LCD. men den skal brukes til å se litt på film, spille spil fra ps3 og pc.

minstekrav? tenker du da på størelse? så helst ikke under 46''

Lenke til kommentar

46" samsung 5-serie til 4490,-

 

Populær modell fra samsung. vil si det bør være ett trygt og bra valg, så lenge 46" er stort nok. Jeg ville ventet litt til alle fotball-vm kampanjene sparker igang for fullt, alle de store aktørene har tilbud på TV før VM.

 

Sjekk komplett, mpx, elkjøp, lefdals, cdon, dustin og siba (har jeg glemt noen?) hver dag fremover, så kanskje du får noe bedre.

Lenke til kommentar

46" samsung 5-serie til 4490,-

 

Populær modell fra samsung. vil si det bør være ett trygt og bra valg, så lenge 46" er stort nok. Jeg ville ventet litt til alle fotball-vm kampanjene sparker igang for fullt, alle de store aktørene har tilbud på TV før VM.

 

Sjekk komplett, mpx, elkjøp, lefdals, cdon, dustin og siba (har jeg glemt noen?) hver dag fremover, så kanskje du får noe bedre.

oki takk får tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...