Gå til innhold

Oppgradering gaming pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter litt "etterforskning" så har jeg kommen fram til en annen mulighet:

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1395475&su=99253ACA-4E69-4933-AA5A-696328F71E0B

 

trenger ikke mere enn 120gb ssd egentlig, hvertfall ikke nå.

så tror dette er den endelige avsluttningen.

btw, til HK jeg linka nå, trenger jeg prossesor kjøler ? er det kjøler på den fra før av ? eller er det bare for HK ?

Lenke til kommentar

er akkurat den kjøleren jeg har nå ja

Men kan du begrunne hvorfor jeg kaster ut penger av vinduet med det hovedkortet ?

med det hovedkortet, så trenger jeg ikke kjøleren jeg har nå?, det hadde vært good om jeg slapp, for den er stor/iveien. Men ekstra kjøling skader ikke ^^

+ det er ett kvalitets HK som kan vare i fleeeere år, med det mener jeg 3 år ++ (??)

 

de "billig"kortete har så mye små feil leste jeg.. og vist jeg får feil er jeg ute å kjører.. er ikke verdens beste på data..

Endret av Ziek
Lenke til kommentar

ASUS Z87-PRO er ikke et "billig" kort selv om det er kr 900 rimeligere. Du har 5 års reklamasjonsrett her i landet. CPU-kjøler må du ha uansett hvilket hovedkort du velger. Husk å kjøpe med ny kjølepasta, dersom du ikke har liggende ny fra før.

 

Hva har skjedd med det gamle hovedkortet? Er du sikker på at CPU'en fortsatt virker?

Lenke til kommentar

Det gamle hovedkortet er kortsluttet, siden jeg ikke innstallerte de gule hvile "klossene" til HK..

nå er jeg litt forvirret, det er kortsluttet ja, mest sannsynligvis. men skal pcn ikke virke om HK er kortsluttet ?

Hvis PC'en virker er hovedkortet helt OK. Ingen grunn til å skifte da. Men du må montere avstandsstykkene før det går galt.

Lenke til kommentar

snakka også med komplett med sånn live chat. dem sa HK mest sannsynligvis er kortsluttet, jeg sa pcn virka tillome.. confused much

Hvis PC'en virker, så er det bare å sette inn avstandsstykkene. Jeg skjønner ikke helt hvem som har satt deg på tanken at hovedkortet er kortsluttet. Hvis du ikke har avstandsstykker på plass, så kan hovedkortet kortslutte. Andre deler kan også ta kvelden samtidig. Siden din PC virker, har dette ikke skjedd. Skru ut hovedkortet, sett på plass avstandsstykker og bruk PC'en som normalt.

Lenke til kommentar

Start problemer.

Ikke alltid den slår seg på 100 %, med det mener jeg:
-svart skjerm med bare skjermkort software
-svart skjerm
-helt på, men tastaturet virker ikke 100 %
-Den har "klikket" 3-5 ganger siden jeg fikk den ( slutten av september )
-ikke alle USB portene virker

ellers så er den ok tror jeg ^^

Endret av Ziek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...