Gå til innhold

Oppgradering gaming pc


Anbefalte innlegg

Start problemer.

 

Ikke alltid den slår seg på 100 %, med det mener jeg:

-svart skjerm med bare skjermkort software

-svart skjerm

-helt på, men tastaturet virker ikke 100 %

-Den har "klikket" 3-5 ganger siden jeg fikk den ( slutten av september )

-ikke alle USB portene virker

 

ellers så er den ok tror jeg ^^

Her er nok mest sannsynlig hovedkortet skadet, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faktisk på det værste måtte jeg slå av og på pcn intill 8 ganger før den slo seg på problem-fritt.
Men utrolig nokk, så viste det seg og bare vare en liten periode, nå skjer det ikke like ofte, nå slår den seg ofte på uten problemer, men det hender jo.

Jeg tror HK jeg har nå ikke er kofirtabel med windows 8.1, mener jeg og ha lest en plass. men asus er windows 8 ready som det da står...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har da fått tested bf4 med 1920 X 144 hz ultra. fpsen ligger på det laveste 75 ! og går opp til 85. ligger stabilt mellom der. 3 ord.. ANGRER IKKE, AWESOME

eneste som mangler til komplett 100% er mere space ( hardisk ) er vell bare og bestille :)


I forhold til bf4, virker gtx760 SLI mye, mye bedre enn bare 1 kort ^^

Endret av Ziek
Lenke til kommentar

Okey gikk bare 2 dager.. 2 dager... før det skjedde noe ^^

når jeg slår på pcn ( etter den har vært av en stund ) får jeg opp cpu fan error elns. så jeg må trykke f1 som gjør jeg kommer til bios'en. står at den står på 540 rpm med rød skrift.
Men når jeg kommer på windowsen og går på al suit 3, så kommer det først orasnje, 570 rpm også etter 1 min kommer det grønt/blått med litt over 600 rpm
chassis fan 1 står på gult med 560 elns. noen som har peiling på dette ?

det værste er jo windows 8 dritn..
nede til høyre står det windows 8 build 9200. så kommer det at jeg må aktivere windows etter jeg satt plata inn for å formatere windows. så det står at jeg måtte bare skrive inn produktkey so i did. da kommer det opp at produktkeyen allerede er i bruk.. vist jeg skal undersøke det må jeg faktisk ringe og bruke mye, mye penger for å få koder elns fra dem via tlf. wtf skal det bety.. fins det ikke en annen måte på og fikse det ?

på full speed så er det vell bare blått.

 

http://gyazo.com/f86b0b7b3d9cb30acbeedb8a1fcdcd9d

 

men er litt irriterende at jeg må i bios og ha litt problemer med cpu viften. det kan ikke være at jeg må oppdatere biosen siden jeg har z-87 pro fra asus.. ?
jeg prøvde men fant bare masse mansjit..

Endret av Ziek
Lenke til kommentar

Du kan de-aktivere varsel om lav RPM på viftene i BIOS, eller senke grenseverdien for når det skal varsles.

AI Suite kan nok også konfigureres. Evt avinstaller, det er crap spør du meg.

 

Hvis du har installert windows på nytt så kan du kan benytte automatisk telefontjeneste for å aktivere windows. Det skal ikke koste noe.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke windows 8.1 så fint hvis noen andre kan hjelpe her.

 

Men generelt har jeg aktivert windows ørten ganger via automatisk telefontjeneste, og jeg har ikke merket noe på telefonregningen (iallfall ikke noe særlig, kanskje noen kroner). Damen på den automatiske svareren snakker norsk også :) Hva er nummeret du skal ringe? Kanskje det står noe om takst på MS sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...