Gå til innhold

Krever at NetCom endrer 4G-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Klaging på dekning, uten noen som helst dokumentasjon, er uten mening.

 

I mangel av facebook-profil: i de mer enn tjue årene jeg har vært kunde hos NetCom, har jeg opplevd: fantastisk dekning, 4G-hastighet på 40-50 mbit/s, lynrask, vennlig og effektiv kunderservice. Å fillern, jeg glemte å si hvor jeg bodde.

Tom Bäcker, tror du virkelig, at noen har interesse av å påberope seg å ha dårlig mobildekning, uten at dette skulle være tilfellet?? Og en ting til; det er ikke alle som bor, eller står på samme sted som deg! Netcom innrømmer for min, og andre omkringliggende boligers tilfellet; DÅRLIG dekning. Men løfter de en finger,.....Å nei du. De sitter med sine falske dekningskart, og lurer til seg kunder på falske grunnlag.
Hva med å bytte til Telenor?

 

Tom Bäcker, vi flyttet mobil ab. fra Telenor i februar. Dette med årsak i at Telenor UTEN samtykke, hadde forandret ab. på våre mobiler til et ab. langt dyrere enn avtalt.Til slutt reagerte vi på den ekstreme prisen. Dette forklarte Telenor, ved at en av deres selgere hadde gjort dette for å øke sin egen provisjon !!! Slå den ! Det er seriøst det tenker jeg! Det samme gjorde de med vårt bredbånds ab. Det også uten tillatelse! Vi fikk faktura på et ab. som linjene ikke maktet å transportere! I nesten ett år fikk Telenor 12 feilmeldinger på nettforbindelse. Som svar, fortalte de at det nyttet ikke å sende ut servicefolk hver gang noen klaget på brudd på forbindelsen. Etter ett år, måtte flere hundre meter med råtten linje byttes. Er det dette selskapet du roser opp i skyene,...? Mobilnettet til Telenor, var ikke mye bedre enn tilfellet nå er med NetCom. Helt elendig! Jeg kan se mobilmasten, men antenner peker motsatt retning; mot 3-4 bedrifter, som sikkert betaler mere enn vi i privatboliger! Disse selskapene tjener alt for mye penger, til å kunne ta vare på sine kunder! Håper nå at Forbruker rådet begynner å stille krav til disse Cowboyene!

Lenke til kommentar

Men for å være alvorlig: nummerportering ble innført for 13 år siden. Hvorfor ikke bare bytte operatør? Folk må gjerne komme med klager her på forumet, men det løser ingen problemer. Du får ut litt edder og galle, men det er lite konstruktivt i det store og det hele, i hvert fall når man ikke presentrer sted, tid og hva som er galt (signalstyrke, hastighet). Dette forumet teller nå flere hundre klager på NetComs dekning utenfor tettbygd strøk, bytt til Telenor først som sist.

Tom Bäcker, det er å håpe, at dette forumet, leses av andre enn deg og meg,....husk det! OG,...din skryt av Telenor faller på deres egen mangel på dekning,....flere steder de hevder å ha god dekning! Telenor er langt i fra, hva de selv sier de står for ! De er et svindlerfirma !!!! (forklart i tidligere kommentar, og kan bevises.)

Endret av tokva
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Når begynnte Tom å skryte Telenor opp i skyene? Det er jo strake motsetningen.

Han er jo irritert på de som klager på netcom og har vært en svært fornøyd kunde der i 20år.

Jeg har møtt mye rart i dette forumet, men når noen får det til at jeg skryter av Telenor, da har de rett og slett ikke forstått hva jeg skriver.

 

Btw: denne tråden kan gå rett inn i barneTV, her er både troll og sokkedukker.

Lenke til kommentar

Noen steder er Telenor bedt, andre steder er NetCom best, men totalt sett er vel Telenor best, ref den store testen Amobil foretok tidligere i sommer. For min egen del er NetCom helt greit i Oslo, men utenfor er det så som så. På hytta ved Fjorda i Gran kommune målte jeg (iirc) nedlastingshastighet på 5kbps og ping på 3 sek (!). i fjor, på tross av full dekning ( på Edge ?). I år skaffet jeg meg mobilt bredbånd fra Telenor, og fikk H+, 10Mbps (max på abo) og ping på 70ms. Fikk faktisk 4G-signal oppunder taket og, men for svakt til at datatrafikk fungerte. Jeg har NetCom tvilling-SIM og 10-12 GB/mnd inkludert i abonnementet på jobben, men det å i det hele tatt få brukt nettet til noe fornuftig var verdt prisen . Så kan jeg jo håpe at de (NetCom) har fått i drift 800MmHz 4G neste år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...