Gå til innhold

Samsung Gear 2. Hjelp med problemer.


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg en Samsung Gear 2 for en uke siden. Jeg har merket meg at det går bare an å spille musikk fra musikkspileren, så jeg har lastet ned noe musik på min Samsung Galaxy S4. Men problemet mitt er at når jeg har gjort det, blir ikke musikken lastet over på Gear 2. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kjøpte meg en Samsung Gear 2 for en uke siden. Jeg har merket meg at det går bare an å spille musikk fra musikkspileren, så jeg har lastet ned noe musik på min Samsung Galaxy S4. Men problemet mitt er at når jeg har gjort det, blir ikke musikken lastet over på Gear 2. Hva skal jeg gjøre?

Kopiere musikken over via Gear Manager programmet på telefonen.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Laste over musikken til klokka manuelt. Gear Manager -> Mine apper -> musikkspiller(tannhjulet) -> Send spor til Gear. Da skal sangene komme i den lista og du kan føre over de du ønsker. Husk at du har bare rundt 2 gb med plass til musikk, så det blir ikke all verden med sanger om du skal ha litt apper og bilder i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laste over musikken til klokka manuelt. Gear Manager -> Mine apper -> musikkspiller(tannhjulet) -> Send spor til Gear. Da skal sangene komme i den lista og du kan føre over de du ønsker. Husk at du har bare rundt 2 gb med plass til musikk, så det blir ikke all verden med sanger om du skal ha litt apper og bilder i tillegg.

Når jeg gjør dette, starter bare sangen jeg velger på mobilen.
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg har nettopp hatt klokka mi inn til reparasjon, og de gav meg en ny klokke. Etter å ha fått den fungerende, har jeg oppdaget at jeg ikke kan motta meldinger. Jeg har sjekket om meldinger er aktivert i varsler, men jeg kan ikke finne meldinger der. Da har jeg gått inn i Gear Manager->Varsler og kan ikke finne det. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...