Gå til innhold

Spiller du i 22 timer hver uke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har nærmere 400 timer i BF4 siden lnseringen, så havner jeg sån ca på 20 timer i uka. Noen uker spiller jeg mer og andre uker mindre, så kan gå noen dager helt uten spilling. Nå som sommeren står for døren regner jeg med at det blir mindre tid til spilling å mere tid ute i naturen hvor jeg trives best :)

Lenke til kommentar

>Ikke overraskende foretrekker 74 prosent å kjøpe et spill i fysisk format kontra en digital utgave dersom prisen var den samme.

 

Ikke overraskende? Jeg synes det er deilig å slippe å holde styr på en masse CDer og annet søppel. Samt at jeg kan bare laste ned med én gang når jeg kjøper, istedenfor å måtte bruke en time eller to for å gå på kjøpesenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja ikke sant. Særlig den eldre generasjonen mener spilling er bortkastet tid, mens de selv bruker timevis foran tvn daglig

 

Hva mener du med den eldre generasjonen? Er selv godt over 50 år og spiller vel 25 - 30 timer i uken, om ikke mer. Man blir aldri for gammel til å spille, hvis man vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan godt spille 6+ timer til dagen etter klokken 4 på hverdager, og mer i helgene. Kommer helt an på hvilket spill. Kanskje jeg skulle bare telle timene en uke jeg spiller mye og se...

Ja, ikke sant. Noen spill får tiden til å forsvinne helt ekstremt fort, mens andre bare spilles i små doser. Ikke så lett å telle timene heller. xD

 

Btw, awesome profilbilde. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...