Gå til innhold

Hvordan laste ned gratis musikk til Iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan :) Jeg lurer på hvordan jeg kan laste ned musikk gratis, og som jeg kan høre på uten å måtte ha koblet meg til noe nettverk. På Android er det jo sånn at du bare kan downloade en MP3 music app, og bare laste ned sangene dine derfra. I værstefall får jeg betale premium Spotify 100md.

På forhånd takk.

Endret av flamethower1234
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

betal for musikk ffs! det er et produkt som noen har laget på lik linje med en bil, jeg regner med at du ikke stjeler biler?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

jeg vil heller si fuck you til de om laster ned, jeg liker ikke å jobbe gratis, eller faktisk gå i minus, det gjør vel ikke dere heller?

Skrevet

jeg vil heller si fuck you til de om laster ned, jeg liker ikke å jobbe gratis, eller faktisk gå i minus, det gjør vel ikke dere heller?

Hva er artistnavnet ditt/ band ?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er ikke noen artist eller band

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

støtte blir feil ord, betal for arbeid, skjønner ikke hvordan folk kan stjele musikk men de går ikke inn i butikken å forsyner seg av matvarer og bare går ut.

det er ikke noe anderledes med musikk

Skrevet

http://www.hongkiat.com/blog/creative-common-music-download/

Du har ikke lov til å laste ned musikk som ikke er markert med CC. Det betyr nok at du må betale for favorittsangene dine.

Det er i tillegg imot forumets regler å diskutere piratkopiert materiale.

Det er ikke imot forumets regler å diskutere piratkopiering eller spørre hvor man gratis kan få tak i et opphavsbeskytter materiale. Streken går ved direkte hyperlinking til en bestemt fil, eller opplasting på forumet etter slik jeg har forstått.

Sjekk ut Songr. Et enkelt program som laster ned musikk direkte fra YouTube.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...