Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant litt gameplay og synes det ser bra ut. Skal visst være mye mer fritt og mer åpent enn de andre spillene i serien. Flere som ser frem til dette?

 

 

What is different is the way the levels are designed. One of the biggest complaints about the last Sniper Elite was the boxy, linear, uninspiring maps. The sequel goes in the opposite direction, giving us large, multi-level playgrounds to kill in. There are numerous ways to get through a mission, depending on how you choose your targets, your route, and the order you complete your objectives.

 

http://www.pcgamer.com/previews/sniper-elite-3-preview-an-open-world-playground-of-stealth-and-ballistics/

 

http://www.youtube.com/watch?v=VvEgJNhzkDQ

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaaa, jeg ser frem til det!


Sniper Elite V2 var trolig den største overraskelsen jeg hadde i 2013.


Jeg shoppa det på steam sale og det var seriøst et av de mest underholdene WWII shooter opplevelsen jeg har hatt på en stund. Definitivt ser jeg frem til Sniper elite v3.


Den afrika-settingen kombinert med semi-åpen-verden og fem lag med x-ray utslettelse kommer til å bli sykt sweeeeeet. Også har jeg hørt at Rebellion er ute etter å utforske andre ting er interessant. Jeg håper de gjør det bra i fremtiden.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Har vurdert dette en stund, men sitter på kanten. Er det så bra som de sier? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hele greia med sniper-spill virker ganske kjedelig for meg, men gameplay-videoer overrasket meg. Men likevel, er dette noe jeg kan like? Gadd aldri spille gjennom MGS: Ground Zero på XBone. Ikke sikker hvorfor, men ble for mye run'n'gun. Men det var kanskje min egen feil. :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å kjøpe dette spillet også. Jeg er forberedt på at det er glitchy og mindre polert enn kremen, men det er bare noe som ser fryktelig guilty pleasure ut med killcam´en, men spørs jo hvor lenge det er gøy da.

Er det slike ting som dette du hinter til? :p

 

Tatt opp av meg igår kveld :p

 

Jeg har opplevd ofte at det spawner en soldat på samme sted jeg nettopp hadde drept en fra før av.

Men det er ikke så gale, skjer ikke så ofte og jeg liker gameplayet.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Startet førstebrettet på den andre vanskelighetsgraden siden dette er det første sniper-spillet jeg har prøvd. De to første folkene gikk greit nok å drepe, men etter det sliter jeg. Klarer å ta han fyren oppe på den haugen en gang i blandt, og sprengte bilen en gang. Problemet er at den røde diamanten som viser hvor kulen skal treffe svært sjelden dukker opp? Hva er det jeg gjør feil? Prøver å sette meg ned, vente til hjerterytmen er nede på 60, zoomer helt inn osv. Men den diamanten er og blir borte? Uten den får jeg jo ikke siktet i det hele tatt, så sitter faktisk fast på tredje fiende i spillet. :hm:

 

Glem det, tror jeg fant ut noe. Bilen skiftet weakspot, så var ikke mulig å sprenge den på samme måte to ganger. Første gang ødela jeg den med å skyte motoren to gang. Andre gang skjøt jeg motoren en gang, så forsvant den som weakspot. Måtte heller skyte bensintanken. Rart. Men har ødelagt to AA-guns nå og storkoser meg. Bare kjipt det er så lite ammo til pistolen.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...