Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jS6upa

Var der sommeren 2009, har vært mye i Hellas og på mange av øyene i Kykladene. Har hørt at Santorini har blitt litt mer turist/charter de siste årene. Men fantastisk flott øy! Viktig å besøke alle de forskjellige strendene (red beach, white beach, black beach). Vi leide bil en dag og kjørte rundt på øyen, når jeg ser tilbake kunne jeg godt tenkt meg å leid bil flere dager og brukt lengere tid på de forskjellige stedene. Solnedgangen er selvfølgelig noe man MÅ gjøre!

Lenke til kommentar

I motsetning til folk flest, så syntes jeg Santorini var sånn midt på treet. Black Beach er... svart sand, noe som gjør det nesten umulig å oppholde seg der pga varmen.

Vi tok en guidet round trip hvor vi først var på en "aktiv vulkan", eller en "haug med grus".

 

Det mest positive med øya er som nevnt, solnedgangen. Outstanding.

 

Personlig foretrakk jeg Paros framfor Santorini, men kanskje det er jeg som er utenfor her :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på Santorini ifjor i forbindelse med et Cruise.

Nydelig sted, et av dem penere jeg har vært på faktisk. Vi hadde bare en dag til rådighet der, som egentlig var litt for lite, men noe mer enn utover en 3-4 dager så tror jeg det fort kan bli litt kjedelig. Da er liksom det meste allerede utforska, da øya er veldig liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...