Gå til innhold

Kingston SSDNow v300 firmware update fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en kingston ssdnow v300 ssd som jeg prøver å oppdatere firmware på, men hver gang jeg åpner toolboxen står det at det ikke finnes en kingston harddisk/ssd koblet i pcen. jeg vet at jeg har lastet ned riktig toolbox og at det er den ssden som sitter i pcen.

Endret av SleepyNOZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av disse tools krever at du endrer disk kontrolleren i bios til compability/sata/idé modus (ikke stå i ahci). Samt å være koplet på den sata port med lavest nummer (enumerert først ved boot).

Jeg forutsetter da at du booter pcen med en CD du har brent for fw upgrade.

Sjekk det.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
  • Intel and AMD users must use the Microsoft AHCI driver for the update procedure to complete successfully.
  • Use only native SATA ports to perform upgrade. Do NOT use third party controllers.
  • Right-click the Kingston Toolbox and select "Run as administrator" to launch the application.

Kilde

 

Du har fulgt disse punktene?

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

 

  • Intel and AMD users must use the Microsoft AHCI driver for the update procedure to complete successfully.
  • Use only native SATA ports to perform upgrade. Do NOT use third party controllers.
  • Right-click the Kingston Toolbox and select "Run as administrator" to launch the application.

 

Kilde

 

Du har fulgt disse punktene?

 

jepp, fungerer ikke uten "run as administrator" ;)

Endret av SleepyNOZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...