Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jødedommens stilling i verden i dag


Anbefalte innlegg

Hei!! Holder på med en oppgave i RLE. Denne oppgaven går ut på å presentere jødedommens stilling i verden idag. Det er veldig vanskelig å finne nettsider som tar opp akkurat dette temaet, så om det er noen der ute som vet noe, og har noen meninger om dette så rop ut! Blir glad for ALT. Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!! Holder på med en oppgave i RLE. Denne oppgaven går ut på å presentere jødedommens stilling i verden idag. Det er veldig vanskelig å finne nettsider som tar opp akkurat dette temaet, så om det er noen der ute som vet noe, og har noen meninger om dette så rop ut! Blir glad for ALT. Takk på forhånd :)

 

Jødene som folk har stor innflytelse i USA, og nære bånd til USA, og så har du sef Staten Israel som er styrt av Jøder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis ts gidder søke litt på google, så skjønner jeg ikke annet enn at også hun må få de samme treff som alle andre. snart eksamens tid, og elever gidder ikke en gang lete litt selv, men skal ha alt servert .. Så hyler folk om at vi har for dårlige skoler og lærere .. Hvem i alle dager skal klare å lære bort noe til latsabber som ikke gidder å bruke hodet

 

Kanskje litt sur nå på morrakvisten, men ærlig talt .. ;)

 

Her er forøvrig resultatene mine av ett søk som tok ca 20 sekunder ..

Lenke til kommentar

Hvis ts gidder søke litt på google, så skjønner jeg ikke annet enn at også hun må få de samme treff som alle andre. snart eksamens tid, og elever gidder ikke en gang lete litt selv, men skal ha alt servert .. Så hyler folk om at vi har for dårlige skoler og lærere .. Hvem i alle dager skal klare å lære bort noe til latsabber som ikke gidder å bruke hodet

 

Kanskje litt sur nå på morrakvisten, men ærlig talt .. ;)

 

Her er forøvrig resultatene mine av ett søk som tok ca 20 sekunder ..

Hehe tror ikke trådstarters kristne lærer tar så pent på konspirasjonsteorier og NWO.... :)

 

Man kan kritisere Israel, men jeg tror ikke på noe jødisk NWO, Tror bare at jødene er flinke i forskning, underholdning/musikk, handel osv

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hvis ts gidder søke litt på google, så skjønner jeg ikke annet enn at også hun må få de samme treff som alle andre. snart eksamens tid, og elever gidder ikke en gang lete litt selv, men skal ha alt servert .. Så hyler folk om at vi har for dårlige skoler og lærere .. Hvem i alle dager skal klare å lære bort noe til latsabber som ikke gidder å bruke hodet

 

Kanskje litt sur nå på morrakvisten, men ærlig talt .. ;)

 

Her er forøvrig resultatene mine av ett søk som tok ca 20 sekunder ..

Hehe tror ikke trådstarters kristne lærer tar så pent på konspirasjonsteorier og NWO.... :)

 

Man kan kritisere Israel, men jeg tror ikke på noe jødisk NWO, Tror bare at jødene er flinke i forskning, underholdning/musikk, handel osv

 

 

Er det ikke sånn at konspirasjonsteorier og "NWO" er nettopp det som er jødedommens stilling i dag, og derfor bør være med, eller skal det utelates fordi det er for spinnvilt? Det er jo faktisk med i verdensbildet, og da synes jeg at intet skal utelates, uten at hele oppgaven skal dreie seg om det spesielt. Bare noen tanker ..

 

Jeg har ikke sjekket noen av linkene selv, bare forsøkte å bruke presise søkeord, uten å bedømme innholdet. Jeg hadde vel mer en fin kjepphest som luktet av god gammeldags spanskrør .. :p

Lenke til kommentar

 

 

Hvis ts gidder søke litt på google, så skjønner jeg ikke annet enn at også hun må få de samme treff som alle andre. snart eksamens tid, og elever gidder ikke en gang lete litt selv, men skal ha alt servert .. Så hyler folk om at vi har for dårlige skoler og lærere .. Hvem i alle dager skal klare å lære bort noe til latsabber som ikke gidder å bruke hodet

 

Kanskje litt sur nå på morrakvisten, men ærlig talt .. ;)

Her er forøvrig resultatene mine av ett søk som tok ca 20 sekunder ..

 

 

Hehe tror ikke trådstarters kristne lærer tar så pent på konspirasjonsteorier og NWO.... :)

Man kan kritisere Israel, men jeg tror ikke på noe jødisk NWO, Tror bare at jødene er flinke i forskning, underholdning/musikk, handel osv

Er det ikke sånn at konspirasjonsteorier og "NWO" er nettopp det som er jødedommens stilling i dag, og derfor bør være med, eller skal det utelates fordi det er for spinnvilt? Det er jo faktisk med i verdensbildet, og da synes jeg at intet skal utelates, uten at hele oppgaven skal dreie seg om det spesielt. Bare noen tanker ..

 

Jeg har ikke sjekket noen av linkene selv, bare forsøkte å bruke presise søkeord, uten å bedømme innholdet. Jeg hadde vel mer en fin kjepphest som luktet av god gammeldags spanskrør ..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sorry problemer med Samsung nettbrett etc..

 

joda men en kristen fundamental pro israel lærer og jødekonspirasjon?

 

Hvordan vet du at det er en "en kristen fundamental pro israel lærer "?

 

Og bestillingen hennes var helt tydelig, og det var de søkeordene jeg forholdt meg til - ville bare vise hvor enkelt det var, og hvis man stoler på at google har oversikten, så er det vel disse sakene som det snakkes om mest for tiden, og da bør vel det med, etter min oppfatning. Men hvor mye og om oppgaven skal vinkles på spesielle måter, fremgår ikke av bestillingen hennes - hun får velge selv, men siden hun ikke gidder passe sin egen tråd, ligger hun vel å slapper av, dakar niten .. :green:

 

Kanskje jeg skal få balters til å skrive litt, så kan hun bare underskrive og levere, og kanskje søke asyl etterpå .. :p

Lenke til kommentar

 

Sorry problemer med Samsung nettbrett etc..

 

joda men en kristen fundamental pro israel lærer og jødekonspirasjon?

 

Hvordan vet du at det er en "en kristen fundamental pro israel lærer "?

 

Og bestillingen hennes var helt tydelig, og det var de søkeordene jeg forholdt meg til - ville bare vise hvor enkelt det var, og hvis man stoler på at google har oversikten, så er det vel disse sakene som det snakkes om mest for tiden, og da bør vel det med, etter min oppfatning. Men hvor mye og om oppgaven skal vinkles på spesielle måter, fremgår ikke av bestillingen hennes - hun får velge selv, men siden hun ikke gidder passe sin egen tråd, ligger hun vel å slapper av, dakar niten .. :green:

 

Kanskje jeg skal få balters til å skrive litt, så kan hun bare underskrive og levere, og kanskje søke asyl etterpå .. :p

 

 

Leste ikke hele innlegget ditt nå, men det er bare for at jeg ikke er helt i vater etter vin.

 

Men jeg skal si dette. RLE lærere er ALLTID Fundamentalt krisstne, og de er alltid PRO ISRAEL, fordi de andre lærerne unngår sef RLE da de heller vil lære om Norsk, Historie, Geografi og Matte, dvs de viktige fagene dvs dersom RLE ikke også inneholdt Buddisme, Islam, Hinduisme, Human etikk, og sef også kristendom.

 

Men etter den nye regjeringa så er det jo fullt lovlig med ekstrem kristendom igjen, fordi jeg kjenner folk som er lærere og før da Kristendom ikke skulle være dominant så var det desverre dominant fordi alle RLE lærerne er fundamentalt kristne.

 

Dette sier jeg selv som kristen, men jeg mener at det skal være religionsfrihet, og ikke tvang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...