Gå til innhold

Noen som har et SAS EuroBonuskort å gi bort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Siden det ikke er lov å selge så kan vi bytte tjenester om en har lyst til å dele sølv/gull-kort :) Skal mye å reise i sommerferien, da hadde sølvkort vært ypperlig ettersom man har tilgang til lounge i høysesong!

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Jeg står øverst på min egen liste, fordi jeg gir zero fucks.

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Jeg er doge, master of the world, breaker of lists.

Skrevet

Hvorfor skal folk gidde å gi bort et kort til deg, når de kan få penger for det andre plasser? Og før du sier at det ikke er lov (som jeg btw. ikke tror det er en regel mot), så kan ikke SAS nekte noen å f.eks. kjøpe en god middag som takk for kortet.

Skrevet

Skal ut på tur litt nærmere mot sommeren, liten tur verden rundt så hadde gjort seg med sølv eller gull kort før jeg drar :) Sikkert mange av dere andre som fortjener det mer, men lounge når jeg reiser med sas/Star hadde gjort godt på en lang reise. Flaske med vin til den som er villig til å være litt snill med Skrujernet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du ikke klarer så mange reiser med SAS, må du tar valg - glem Norwegian!

Sølv er god nok... 2 stykker bagasje, business check inn, lounge og fasttracl sommer og jul... Lett å få

• 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-)

Da havner du på bunnen av ventelista...

Skrevet

Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-)

Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året.

Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber.

Skrevet

Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året.

Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber.

...og når ble det lovlig å selge disse kortene? 

Skrevet

Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. 

Skrevet

Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. 

Nettopp... 

Skrevet

Nettopp... 

.... og hvordan skal SAS kontrollere dette? Som nevnt tidligere i tråden trenger det heller ikke å "selges" for kontanter, kan fint byttes i andre goder (bedre middag etc). 

Uansett, er fint å gi bort disse fordelene til mennesker som trenger dem. Mao. det burde legges inn en god grunn, ikke bare at du ikke gidder å stå 20 minutt i kø de to gangene du skal fly i sommer. 

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...