Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lurer på hva apple-fan-boys skal komme med av kritikk av denne mobilen.

 

Skal jeg bytte denne med min iphone 5s eller skal jeg bytte denne med min iphone 5s? Hvilke farge er jo det andre spørsmålet.. HJELP

iphone 5s er mye bedre og så bra app man får en på android

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sony xepria z2 er ikke den beste .støtter ikke flash får ikke spilt av noe på nett tv da står det flash støtter ikke mobiler mere ..skal man masse app så kjøp eller iphone .ikke så mye bra app på android masse dritt apper der

 

Følg disse instruksene nøye om du kjører Android 4.4.x for å få Adobe Flash spilleren til å fungere.

 

1. Installer Dolphin Browser.

 

2. Installer Dolphin Jetpack.

 

3. Gå inn via Dolphin Jetpack og last ned denne Flash APK filen (som fungerer med Dolphin Jetpack og Android 4.4.x): http://dolphin-apk.s3.amazonaws.com/downloads/AdobeFlashPlayer11.1.apk

 

4. Aktiver 'Ukjente kilder' som er under 'Instillinger -> Sikkerhet' på telefonens instillinger før du installerer Adobe Flash APK filen.

 

5. Installer Adobe Flash APK filen du lastet ned.

 

6. Deaktiver 'Ukjente kilder' under 'Instillinger -> Sikkerhet' på telefonens instillinger av sikkerhetsmessige grunner.

 

7. Gå inn på 'Settings' under Dolphin Jetpack og aktiver 'Dolphin Jetpack' og aktiver 'Set as default browser'.

 

8. Gå inn på 'Web content' under 'Settings' i Dolphin Jetpack og sett 'Flash player' til 'Always on' eller 'On demand'.

 

9. Avslutt Dolphin Jetpack og start nettleseren på nytt.

 

10. Nå kan du surfe på nettet med full Adobe Flash støtte.

 

11. Lær deg å skriv Norsk, takk.

 

12. Profit?

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har kjøpt meg nokia lumia 1520 ..det var ikke lett og få solgt sony xepria z2 ..men fikk solgt den hadde litt fukt i den jeg glømte og lokke igjen de for mine kortet skal sitte i da kom det vann inn den er fukt skadet den dritt sony xepria z2

 

Betyr bjorn09 at du er 5 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med å teste Z2 i daglig bruk og ikke bare på lab!!

Dvs gå med den i lomma, ta det opp og legg den tilbake "ørten" ganger. Sett deg ned med den i lomma etc. Dette er vanlig bruk av en mobil, og med alle mine mobiler hittil (Samsung, Nokia, HTC) har jeg ikke hatt noe problem. Kjøpte så en Z2 som etter kun 15 (femten) dager fikk en sprekk i bakplata. Sony vil selvfølgelig påstå at mobil har vært utsatt for ytre press, og at skade ikke dekkes av garanti. På min mobil ser man ikke antydnin til skade, bortsett fra sprekken.

Jeg påstår at glassdekselet til Sony er noe dritt, og får god støtte når jeg googler "xperia self cracking". Synd jeg ikke gjorde det på forhånd.....

Se bl.a

http://www.thedroidbot.com/sony-xperia-z2-self-cracking-screen-issue-encountered/

 

Aldri Sony igjen

Lenke til kommentar

Kjøpte denne telefonen rett og slett for å teste Android igjen, har brukt WP siste året. Har brukt den noen uker, og er fremdeles ikke komfortabel med størrelsen på selve telefonen. Ville nok i etterkant heller gått for z1 compact. Synes xperia-tastaturet er ganske bra, liker spesielt det med mulighet for enhåndsoppsett.

 

Dere som har testet telefonen, hvordan syns dere wifi antennen er i forhold til deres gamle mobil og evt et nettbrett?

 

Noe av det jeg har lagt merke til er at dekning på både wifi og telefon er mye dårligere enn på lumia 820'en min. Også nettbrettet mitt har bedre dekning på wifi.

Har også fått etpar tilbakemeldinger på at samtalekvaliteten er dårligere enn med Nokia min, det virker som om lyden plutselig svekkes avogtil iløpet av en samtale.

Er det flere som har opplevd samme, eller har jeg fått en mandagstelefon?

 

Alt i alt blir det nok rett tilbake på Windows, savner trådløs lading, utseende og virkemåte på app'ene. Z2'en får heller bare beholde tvillingkortet for litt tilfeldig bruk fremover

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skulle langtidstestet Sony sine telefoner, har Z1 og den er den verste møkkatelefon jeg noensinne har hatt. Vanntett, ja men kun i ferskvann. Touch er veldig unøyaktig, særlig om man spiller på den. Blir supervarm også ved spilling. Nesten umulig å skrive korrekte tekstmeldinger, hvor ofte det blir punktum istedenfor space kan jeg ikke si. Dårlig samtalekvalitet, dårlig dekning osv. Har forsøkt med både Telenor og Netcom abb. Listen er lang. Stoler overhodet ikke på testene til Amobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...