Gå til innhold

Prehospitalt arbeid - Paramedic


CirkA7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er sant, men så tror jeg ikke de fysiske testene er særlig utslagsgivende, da de er overkommelige for de fleste. Så de som gidder å møte, er også de som har det på en høy prioritet, og blir også de du (vi) vil konkurrere mot med vanlig karaktergrunnlag. Blir spennende å se statistikken på det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Kan vel bumpe denne litt.

Skal på opptak nå til mandag, og regner med det skal gå helt fint mtp jeg bestod politiopptaket uten problemer, og jeg ser på det opptaket som en del hardere.

 

Har et spørsmål angående de fysiske kravene. Ta for eksempel push-ups, stopper de deg etter du har nådd kravet, eller er det bare å pøse på med repitisjoner? Ser liksom ikke helt vitsen med å ta noen flere enn 10 repitisjoner siden det ikke er noe form for karakterskala, ergo så virker det ikke som flere reps gir noe større fordel.

 

Edit: Lurer også på hvor lang tid jeg må regne med opptaket tar. Har 2 timer reisevei, så hadde vært kjekt å fått vite ca tid opptaket tar :)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Bumper denne litt. Jeg vurderer sterkt å søke nå til våren. Har et år på Sykepleie studiet på baken, men har alltid ønsket å jobbe pre-hospitalt. Jeg er klar over de usikkerhetsmomentene som er knyttet til studiet mtp. autorisasjon etc. men regner med at det løser seg etterhvert da studiet kun er i sin spede begynnelse. Hvordan opplever dere som har kommet inn studiet så langt? Er det flere her inne som tenker å søke til våren? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...