Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2014 Forfatter Skrevet 25. april 2014 Syns det er et veldig pent bilde. Tusen takk pybalto, for hyggelig kommentar. Morsomt at du likte bildet Hilsen Lisbeth.
Leif Olsson Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Fint bilde av flaggspett LG En fugl som er på besøk i Andenes nå God helg ! Hilsen LO
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2014 Forfatter Skrevet 25. april 2014 Fint bilde av flaggspett LG En fugl som er på besøk i Andenes nå God helg ! Hilsen LO Tusen takk Leif, for hyggelig kommentar Har dere flaggspetten hele året ? God helg ! Hilsen Lisbeth.
Leif Olsson Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Hei Lisbeth Nei bare på trekk og då bare noen til og fra På torsdagen vær det flott vær og en kvelds tur runt øya etter jobb, med kompis og obsade mange kortnebb og hvitkinngås og hørte orrfugl God helg ! Hilsen Leif
Lisbeth Grendal Skrevet 27. april 2014 Forfatter Skrevet 27. april 2014 Et flott bilde av Flaggspetten Tusen takk for hyggelig kommentar Lasse Hilsen Lisbeth.
Lisbeth Grendal Skrevet 27. april 2014 Forfatter Skrevet 27. april 2014 Fint bilde av flaggspetten Tusen takk for hyggelig kommentar Anne Sofie Hilsen Liseth.
Anbefalte innlegg