Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Stopp, Treig, alt del ctrl funker ikke men kan bevege musen.


Anbefalte innlegg

Hei, nå for litt siden merka jeg at PCen ble veldig treig.. Så fem min etter den har stått på, stopper alle programmene. Jeg kan enda bevege rundt med musepekeren, og bakgrunns bildet skifter slik det skal.. Men kan ikke bruke alt, ctrl, delete og ingen programmer viser tegn til fremgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det skjedde som et resultat av kjørt virusscan vil jeg nesten tro det er grunn til å tro at det enten er virus eller en falsk positiv som har Vært problemet. Har du mulighet til å sjekke AV programmet ditt om den har lagt igjen noen logger, filer i karantene eller liknende?

Lenke til kommentar

Høres ut som harddisk problem eller noe driver relatert. Sjekk SMART data / helsen på disken via Acronsis Disk Moniter el.

 

Start en Systemgjenoppretting fra noen dager før problemet oppsto via sikkerhets modus eller under "Reparer" på F8 under oppstart og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

PCen fungerer bedre nå, har fått sjekket virus igjen med både mcafee og avg. ingen av de viser virus på PCen..

Håper virkelig du ikke har både macafee og avg installert samtidig. Dette kan jo også skape problemer. Om du skal velge så gå for avg. Macafee er noe dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...