Gå til innhold

Hjelp! mistet mobil


Anbefalte innlegg

Hei!

I dag på mistet jeg mobilen min og aner ikke en døyt hvor den er. Jeg har iphone men har ikke lastet inn "find my pohone" appen. Vet ikke som det er på noe nett og jeg tror den er skrudd av.

 

Er det noen mulighet for å klare å spore den opp med bare telefon nummeret??

Eller er det noen andre måter man kan bruke til å spore den opp med?

 

Trenger svar så fort som mulig, klarer meg ikke lenge uten mobil :/

 

Takk <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få noen til å ringe deg. Hadde mobilen nok strøm til at den ikke har dødd enda? Hvis de ringer og får beskjed om at mobilen er avslått har noen slått den av eller tatt ut simkortet. Tror ikke det er mulig å spore mobilen med kun nummer. Da hadde ingen laget "track my iphone" appen.

Den hadde fullt med srøm tidligere i dag og det pleier å vare i mange timer så tror ikke at det er strøm som er problemet. Men jeg har prøvd å ringe til den men samtalen liksom avslutter med en gang av seg selv :/

Lenke til kommentar

 

Få noen til å ringe deg. Hadde mobilen nok strøm til at den ikke har dødd enda? Hvis de ringer og får beskjed om at mobilen er avslått har noen slått den av eller tatt ut simkortet. Tror ikke det er mulig å spore mobilen med kun nummer. Da hadde ingen laget "track my iphone" appen.

Den hadde fullt med srøm tidligere i dag og det pleier å vare i mange timer så tror ikke at det er strøm som er problemet. Men jeg har prøvd å ringe til den men samtalen liksom avslutter med en gang av seg selv :/

 

 

Det betyr at noen manuelt har slått av mobilen din, altså at noen andre har den. Jeg ville tatt kontakt med mobilselskapet og sperret abonnementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...