Gå til innhold

Stidlig lego-bygging

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Escher er 1337!!

har masse syke bilder som han har tegnet..

Kan poste dem når jeg er hjemme.

han har en ting for å lage bilder som "går i det uendlige"

Skrevet

Sånne bilder er ikke umulige... Hvis du hadde bygd den siste der i virkeligheten, hadde bare ikke ting ligget vannrett. Vannet renner faktisk oppover, og det detter ned igjen.

Skrevet

de bildene får meg til å bli sint rett å slett... :evil:

klarer liksom ikke å se skikkelig hva det er å hvorda det løses å da blir jeg sur!

Skrevet
de bildene får meg til å bli sint rett å slett... :evil:  

klarer liksom ikke å se skikkelig hva det er å hvorda det løses å da blir jeg sur!

Det er ingen løsning på de. (tror jeg)

Skrevet

Jo. Ting ligger bare ikke så jævla vannrett. Med de rette midlene kunne jeg fint rekonstruert disse bildene i virkeligheten. Foruten elefanten. Det er bare masse streker. Eller jo, men da måtte jeg lagt på noen kunstige bein i bakgrunnen.

Skrevet
Arrgh, sånne bilder er plagsomme. Går gjennom de flere ganger og klarer aldri å finne "løsningen". :shrug:

Det er vel litt av poenget, det er ingen "løsning".

Skrevet
Arrgh, sånne bilder er plagsomme. Går gjennom de flere ganger og klarer aldri å finne "løsningen". :shrug:

Det er vel litt av poenget, det er ingen "løsning".

Det er derfor det er så plagsomt! Uansett hvor mye man ser, finner man ingen "løsning".

Skrevet

Ganske kule de bildene der. Driver faktisk og lagrer slike bilder så ofte sitter eg og ser på de mens eg hører på musikk. Veldig kult å vise folk når eg har besøk. :o

Skrevet
Ganske kule de bildene der. Driver faktisk og lagrer slike bilder så ofte sitter eg og ser på de mens eg hører på musikk. Veldig kult å vise folk når eg har besøk. :o

Legg de ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...