Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har huket av for å tillate tredjepart app å instalere ja, har satt all sikkerhet til 0, tømt alle standard program innstillnger, tømt pg deaktiver buffer for google play.

 

Har googlet "Androidpit only opens google play", "Android pit problem with google play", "Prevent androidpit from opening play", "how to instal tirhd party app on android"

 

Får det rett og slett ikke til, ettersom google play blir åpnet!

Lenke til kommentar

 

Riktignok ikke en automatisk overvåking, men hvis du ikke sitter med Windows med remote desktop så kan jeg anbefale TightVNC! Bruker det selv! :) Da kan jeg i hvert fall sjekke status på PCen uten å bruke en 5m lang HDMI kabel :p

Hehe, en liten fordel der ja :) Vet du om det fungerer med cuda? Når jeg bruker remote desktop i win og kobler på min geforce maskin så feiler foldinga pga det.

 

Hei,

 

et tips kan være å prøve Chrome Remote Desktop, en extension i Chrome. Du må installere Chrome på begge maskinene (sikker logge på med google konto også) og godkjenne maskinene for tilgang til hverandre, men den har fungert veldig bra for meg.

 

Jeg opplevde at MSI afterburner krasjet når jeg brukte vanlig rdp, samt at jeg ikke fikk full admin tilgang. Via Chrome rd har alt fungert supert, og ikke minst har jeg fått full admin tilgang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

post-135107-0-51483900-1401454653.pngPing HostMonitor

Kommet over en ny varslingsapp som jeg nylig har tatt i bruk og som erstatning for Host Ping. Jeg kan anbefale alle å bruke appen dersom en har en/flere rigger stående på nattestid. Appen vil gi deg alarm dersom maskinen faller fra av ulike årsaker. :)

Litt info om appen fra Android

Beskrivelse
Ping HostMonitor er en Android app å overvåke statusen for nettverket verter, sine tjenester og kommunikasjon koblinger. Det kjører i bakgrunnen og vil varsle deg med et varsel hvis noen av dine overvåket systemet blir utilgjengelig.
I motsetning til mange andre "pingers" HostMonitor vet når en host ikke er ment å være tilgjengelig, og også overvåker nettverksforbindelsen til Android telefon selv. På denne måten falske alarmer unngås og du kan overvåke et annet sett med verter avhengig av hvilket nettverk eller VPN du og din Android-enhet er koblet til.

Link til app:

Her er noen fordeler og ulemper jeg selv har opplevd:
Fordeler vs Host Ping

  • Mindre falske alarmer
  • Mulighet for å re-pinge en gitt tid, slik at ikke falske alarmer blir gitt
  • Du slipper å skru av og på alarmen når du beveger deg bort fra hjemmenettet.
  • Mulighet for lengre alarmtone
  • Aktiverer alarmtone og ikke meldingsvarsler
  • Mulighet for ulike alarmtoner pr. rigg

Ulemper vs Host Ping

  • Noe høyere brukerterskel men likevel lav

Screenshot:
post-135107-0-35296300-1401454401_thumb.png post-135107-0-25632500-1401454402_thumb.png post-135107-0-67103100-1401454402_thumb.png
post-135107-0-25411600-1401454403_thumb.png post-135107-0-67979600-1401454403_thumb.png

Til info:
Førsteposten skal også oppdateres "snart", når tiden strekker til :wee: Stay in there!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...