Gå til innhold

Hdmi som ikke reagerer


Anbefalte innlegg

Prøver å koble macen opp til min søsters relativt nye LG Plasma-TV. HDMI fungerer fint når den er koblet til parabolen.

Når jeg skal koble i macen (med selvfølgelig overgang) så står det bare "ingen signal" på TV'n, enda macen blinker over i blå skjerm ett sekund slik den pleier å gjøre når den registrerer HDMI og kobler til. Jeg kan ikke "dra" bildet på skjermen over til TV'n slik jeg må på noen TV'er og det er bare en HDMI port og stille inn til i følge TV'n, og det er bare ett høl bak på TV'n. Har prøvd med to forskjellige HDMI kabeler nå.

 

Nååå blir det krise i heimen for jeg tenkte jo å sette på en Disneyfilm til fadderungen.

Help please?

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Type overgang er dette? Du sier du kobler til HDMI med overgang, men fra hva? vga? Display port? HDMI mini?

 

Du er klar over at du vil ikke få lyd til TVen til HDMI sant? (med mindre det er fra HDMI mini)

 

Uansett, er guide her som kan hjelpe:

 

http://www.mac-forums.com/forums/other-hardware-peripherals/193239-connecting-your-mac-your-tv.html

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Har testet med to forskjellige macer nå og det går ikke på noen. Men på Aceren (uten overgangen) kommer det bilde. Kan det være at "jallaovergangen" min fra Ebay er problemet på akkurat denne tvn?


Du er klar over at du vil ikke få lyd til TVen til HDMI sant?

Selvfølgelig.
Det er bare på denne tv'n jeg har dette problemet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...