marensh Skrevet 18. april 2014 Skrevet 18. april 2014 (endret) Hei! Jeg har kjøpt anlegg til bilen, men lurer på hvor mange tommer det er på høytallerene i dørene? OG om noen vet hvordan koblingen er på bilradioen, da jeg skal bytte til en radio med AUX inngang. Har egentlig allerede kjøpt en, Blaupunkt cdspiller, en har hørt at den trenger adapter og at den koster over 1000kr, og det har jeg ikke råd til. Takker for svar på forhånd! Alt hjelper da jeg ikke har peiling på bil Endret 18. april 2014 av marensh
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. april 2014 Skrevet 18. april 2014 (endret) Golf III har standard ISO-tilkobling, så dersom det ikke er noen som har gjort endringer på bilen, vil en ny spiller med ISO passe rett inn. Det er mulig du må ha en antenneovergang, da både ny og gammel standard fortsatt er i bruk. Ev. adapter trengs kun dersom du ønsker å bruke betjening på rattet, men dette er ikke nødvendig (og kanskje noe du ikke har på din bil i det hele tatt?). Endret 18. april 2014 av Slettet-fsaSP0zV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå