Gå til innhold

Ett av tre spill kjøpt på Steam blir aldri spilt


Anbefalte innlegg

dette kan ikke jeg nekte for.. jeg ca 70 spill på steam.. og det står nokk at alle er testet men egentlig er det sikkert 30% eller mer som jeg aldri har spillt.. 30 andre prosent er sikkert ikke spillt mer enn 10 - 20 min og da er det 40% igjen, de har jeg nokk spillt en god del ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Steam blir nok ikke å ordne det i nærmeste fremtid. Hvorfor skal de nøye seg med prosenter når de kan få 100% av at folk kjøper det direkte fra dem?

Hvilke data har du tilgang til som antyder det?

 

Har ingen tilgang til noe data som antyder det. Steam vil tjene mest mulig penger, så hvorfor skal de la oss selge spill å de får kun prosenter av det? De vil jo heller at folk kjøper spill direkte fra dem så de får 100% av inntekten.

Lenke til kommentar

Som allerede sagt får de ikke 100% av inntektene på nysalg.

 

Dette er forøvrig hva Newell selv har sagt om saken så sent som i 2011 (10sek googlesøk).

 

“We think we want to move in the direction where everything is an item of exchange. We just aren’t totally sure how to do that right. We’re sure there are economists out there who understand this really well. We feel like we’re this third-world developing country. We’ve discovered rocks! And we’ve discovered sticks! And there’s this other thing out there and we should move our economy in that direction. There must be somebody at the World Bank who can tell us what we ought to be doing. We just don’t know what that is yet.”

 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg lar ALDRI spillene mine stå urørt selv om jeg tror jeg ikke liker dem, jeg prøver alle spill jeg kjøper. men de spillene jeg ikke liker spiller jeg ikke mere etter det, de legger jeg under en egen kategori i spill biblioteket som jeg kaller "ikke spill disse spillene igjen".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...