Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fildeling på LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det beste er å sette opp en FTP server for fildelinga di. Da har du full kontroll over hvem som skal ha tilgang til hva, og ser til en hver tid hva folk kopierer. Da er det også enda enklere å f.eks slå av fildelinga på alt raskt og smertefritt.

 

Bruker selv G6 FTP (oxo kjent som bulletproof) og er stort sett fornøyd med den....

Lenke til kommentar
Win 9x/ME hadde et kjekt lite program som het Netwatch/Nettvakt tror jeg. Det kunne se hvem som lastet ned hva fra pcen min.

Hvis du leser litt hva som står, så står det at NetWatch bare finnes til Win9x/ME!

Gå til Control Panel|Administrative Tools|Computer Management og velg Computer Management (Local)|System Tools|Shared Folders

da får du oversikt over alle dine delte kataloger under Shares og alle åpne filer under Open Files.

Som jeg sa tidligere så ligger nå NetWatch som en del av Computer Management under Win2k/XP.

Prøv å les litt i posten før du gir helt opp... :-D

Lenke til kommentar

Det jeg er ute etter er et nedlastbart program som viser en enkel og grei logg over hva som er blitt kopiert. Programmet gjør også at delingen på en måte blir "blokkert" når jeg starter et spill, slik att ingen sitter å kopierer av meg når jeg spiller.......(sykt irriterende med all hakkingen).

 

DJ-JK: Takk for tipset, men det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Heller et helt enkelt program som er enkelt i dritft..........

Lenke til kommentar

Vi snakker om fildeling på LAN her!! Jeg trenger ikke DC++

Og det går da ikke ann å se hva som er blitt kopiert på kontrolpanel.....

 

Et helt enkelt og greit prog. som viser hva som er blitt kopiert av meg når eg har vert på LAN. IKKE hva noen har lastet ned fra meg!!!

Lenke til kommentar
Vi snakker om fildeling på LAN her!! Jeg trenger ikke DC++

Og det går da ikke ann å se hva som er blitt kopiert på kontrolpanel.....

 

Et helt enkelt og greit prog. som viser hva som er blitt kopiert av meg når eg har vert på LAN. IKKE hva noen har lastet ned fra meg!!!

 

Å kopiere fra deg og å laste ned fra deg er vel akkuratt det samme? :lol:

 

Start med å fortell hvilket operativsystem du kjører du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...