Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kollektiv fra helvete


Anbefalte innlegg

 

Dekk veggen med tepper, eggebrett eller noe annet som demper lyden. Eller dra dyna over hodet. Flytt deg til motsatt vegg. Ta tak i problemet, og ikke bare syt... ;)

For min del må han bare fortsette å banke. :)

 

Han har null good will fra min side etter at han begynte å åpne mine brev.

 

Det kan ikke være sånn at husordensreglene bare skal gjelde for meg. Så jeg kommer nok til å Skype, banking i veggen eller ei. :) Spørsmålet var om huseier har en saklig grunn til oppsigelse, ikke hva jeg kan gjøre for å dempe støyen, for det kommer jeg ikke til å gjøre uansett.

 

Anonymous poster hash: 0d84a...2a3

 

 

Ja, dersom du ikke overholder husordensreglene og han faktisk klager på støy på nattestid må du fort infinne deg med at du trenger ett nytt sted å bo.

Det at du ikke klager gjør ikke at retten hannes til å klage frafaller. Dersom du mener han er til plage burde du også si i fra om det. Det å prate om slike problemer løser dem som oftes. Rart det der.

Endret av Priim
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dekk veggen med tepper, eggebrett eller noe annet som demper lyden. Eller dra dyna over hodet. Flytt deg til motsatt vegg. Ta tak i problemet, og ikke bare syt... ;)

For min del må han bare fortsette å banke. :)

 

Han har null good will fra min side etter at han begynte å åpne mine brev.

 

 

Anonymous poster hash: 0d84a...2a3

 

Han snoker og åpner posten din? Men at han banker klokken 23:01 er ditt største problem med han?

 

Føler at det må jo være mer her enn det du sier Ts.

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er mye mer med han som irriterer vettet av meg. Blant annet drittsnakking om meg til de andre i etasjen. Jeg er på godfot med de andre så de har fortalt dette til meg, men jeg er avhengig av Skype blant annet til arbeid og for å holde kontakt med kjentfolk rundt om i verden - derfor er det nettopp det som er mitt største problem med ham.

 

Jeg kommer uansett til å si opp rommet, så blir jeg kvitt han og han kvitt meg. Alle fornøyd. :) Han får bare holde ut de neste tre månedene. :roll:



Anonymous poster hash: 0d84a...2a3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...