Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Big Brother-reklame? Big Brother eies vel av TV Norge?

 

Jeg tar en råsjans og gjetter på at du tenkte på Robinson, som da vil være Imogen Heap med "Hide and Seek".

 

Where are we

What the hell,

is going on

etc.

 

Det er så absolutt riktig, blei en skriveleif der :) Takk forresten

Lenke til kommentar

Hørte en gang en sang på P4 ca kl. 07 på en lørdags morgen. Det var en barnesang, og jeg husker følgende strofer "opp av loppe kassa", og "og elisabeth" var det siste ordene som ble sunget.

 

Jeg lurer på om dette er en sang av "Nissa og Elisabeth", men har ikke klart å funne den etter å ha søkt mellom dems sanger. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Denne er vanskelig. Er en type rap r&b låt som jeg tror går på radion nå for tida. Er en dame og en mann som synger, og refrenget er lett å kjenne igjen. Er en slags tekno lydd som spiller enkle, men fine toner.

 

Den som greier denne er god altså!

 

..

 

Timbaland Feat.Keri Hilson - The way I are? Det er sikkert en Timbaland låt bare søk litt på youtube.

Lenke til kommentar

Hørte et klipp av en sang på et program som heter verdibørsen på p2 her forleden. Fant en podcast av den og klippet ut lydklippet. Fant ut at sangen het "Herre Gud ditt dyre navn og ære", en salme Peter Dass skrev for herrans år siden. Men ANER ikke hvem som synger. Stemmen virker kjent, da den er ganske særpreget.

 

 

Synes den er fantastisk så om noen hadde giddet å laste ned klippet og hørt på det (10 sek langt), så ville jeg vært takknemlig!!

 

http://www.2shared.com/file/2962360/ea2d5b...ecording_1.html

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen på Sony Ericsson-reklamen som går på TV nå om dagen. Den hvor det er mange som synger? Er det bare en sang laget for reklamen, eller er det en "ekte" sang?

Var vel tatt opp på forrige side eller noe slikt.

 

Depeche Mode - Enjoy the Silence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...