Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Skrevet
Noen som vet hva den sangen de spiller i Farris reklamen heter?

Noen? :)

trance mix

http://youtube.com/watch?v=96olGsmQ10c

Det var jo faktisk den jeg linket til på forige side.

Og ikke fortell meg at de spiller trance i den reklamen.

Det er orginalen jeg er ute etter!

søk på artisten Gipsy king

Høres ut som han

Skrevet
hei, sitter hær nå og prøver de forsjelige ting for og prøv å finne en sang jeg leter etter.

Facts :

Tror det er fra en Idol deltager kansje ?

jeg husker kun: its been a month ***** tror kansje han sier Day now

Noen som skjønner?

hehe veldig jævlig og ikke vite hvilken artist! jeg ik vet hvem er

Kjartan Salvesen - Standing Tall

:)

Taaaaaaaaaak :D

xxxxxxxxxxxxxxx

det var riktigt:)

Er så godt og få mettet den tørsten av og ikke vite den :)

Nå har jeg blitt bitt av Iron Mainden bassillen :p

Skrevet
Lurer på et navn, fikk høre en sang og så sa en jeg var med hva artisen het, og han sa Lenner Coen. Men vet ikke hvordan det skrives, noen som vet?

Jeg begynner tydeligvis å bli gammel, for dette trodde jeg virkelig var allmennkunnskap.

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Cohen

Tusen takk!

Fant sangen jeg lette etter :D

Leonard Cohe - Natural Born Killers

Den tar jo helt av :p Drit bra!

Skrevet

Tv3 er flinke til å lage "jingles" på seriene sine, men jeg har søkt rundt "overalt" for å finne ut hvilken sang de har på den siste Damages-reklamen? Hjelp mottas med STOR takknemlighet.... Jeg så reklamen rundt 22.30 idag...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Hva heter bandet som spilte "Fire in the Sky", til Kim's-reklamen for noen år siden?

Skrevet

Det var noe snakk om denne Fire in the Sky-sangen for et par år siden husker jeg, da kom vi fram til at den var spesiallaget for den reklamefilmen. Det er ingen "full versjon", det er en slags parodi på 70-talls glamrock.

Skrevet
Hva heter bandet som spilte "Fire in the Sky", til Kim's-reklamen for noen år siden?

Det finnes ingen fullversjon som det blir sagt, men sangen heter "Fire in the Sky - Lars Kilevold"... Har den selv, men er ikke mer enn 55 sec lang

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Takk skal du ha. Det var snillt. ;)

Skrevet
hva heter sangen som starter etter akkurat et minutt av filmen?

den varer bare i noen sekunder!

Står i en av kommentarene under at det er Kate Guldbrandsen med Welcome To Lillehammer.
Skrevet
hva heter sangen som starter etter akkurat et minutt av filmen?

den varer bare i noen sekunder!

Står i en av kommentarene under at det er Kate Guldbrandsen med Welcome To Lillehammer.

den sangen går fra starten, den jeg søker begynner etter 1 min!

Skrevet (endret)

Leter etter en sang som ligger på xbox 360 når du kjøper den ( på harddisken altså). Det er en råkkesang som heter noe med band girls. plx needz teh hleps

nvm, fant det ut det er tsar - band girls money

Endret av St.Matias
Skrevet

Noen som vet hva Tre Nøtter til Askepott-sangen heter? Tenker på den i denne klippet:

Kom fram til at det er Karel Svoboda som har laget musikken, men skulle gjerne hatt litt mer informasjon. :)

Skrevet

Eg leiter som en gal etter en gammel, morsom sang av en mørkhudet fyr som sitter i et treningsstudio å synger. Er en eldre sang, 80tallet? Fengende og funny melodi - fyren sitter nå i hvert fall i et treningsstudio iført en svart treningsting.. og synger..

Tror noen postet den her på forumet en gang, og den ligger på YouTube, mener eg å huske. Fyren heter noe med M...

Anyone, help?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...