Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang på radioen, det var et kvinne som sang, den handler om at hun har en bror som er slapp og bruker dop. Hun sier at han må slutte, og få sei en jobb. Tror jeg husker litt av teksten.

 

"I come into my room and my broter is smoking weed" Tror ivertfall det var noe slikt :p

 

Melodien er veldig glad, minner kanskje litt om den lilly allen sangen "ldn" ?

 

Edit: Fant sangen, Lily Allen - Alfie :p

Endret av citric
Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen, det var et kvinne som sang, den handler om at hun har en bror som er slapp og bruker dop. Hun sier at han må slutte, og få sei en jobb. Tror jeg husker litt av teksten.

 

"I come into my room and my broter is smoking weed" Tror ivertfall det var noe slikt  :p

 

Melodien er veldig glad, minner kanskje litt om den lilly allen sangen "ldn" ?

9511981[/snapback]

"Alfie" med nettopp Lily Allen, mon tro?

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene.

Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains..

Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold.

Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann.

På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn.

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene.

Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains..

Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold.

Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann.

På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn.

9515319[/snapback]

Er vel Chain gang som har den?Denne du mener?

Endret av Ranxeroz
Lenke til kommentar
Noen som vet hvem sang det er Nancy Callahan (Jessica Alba) danser til i Sin City?

Det er scenen hvor hun danser med lassoen også ser Hartigan (Bruce Willis) og hopper ned og kysser han. Noen som vet?

Fant den ikke på soundtracket.

9512447[/snapback]

Fluke - Absurd

 

Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene.

Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains..

Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold.

Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann.

På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn.

9515319[/snapback]

Søk på "Leca" i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...